الگوی بسیج در فضای مجازی دوران دفاع مقدس است/ لزوم تسهیل در شکوفایی خلاقیت جوانان بسیجی در فضای مجازی

ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786698

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه الگوی ما در فضای مجازی الگوی حراست مقدس است، گفت: همه باید در هر کجای این کشور که هستند جایگاه خود را در این شبکه پیدا کنند. ما معتقدیم که انتظار یکی از عملی ترین اقدامات برای تضمین ظهور مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در افتتاحیه مرحله پایانی سومین رویداد تولید محتوای بسیج با اشاره به اینکه در گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: بزرگوار است. تغییراتی رخ داد، پیروزی انقلاب در قرن بیستم اتفاق افتاد و اتفاقات بزرگی به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه با این اتفاقات بزرگ دنیا یک تحول فوق العاده دارد که با اعتلای انقلاب اسلامی و پیشرفت ملت ایران اتفاق خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: اسلام دژهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، رهبر انقلاب به آن متوسل شدند. تمدن نوین اسلامی و تمدن اسلامی را در گرو اتحاد کشورهای اسلامی دانست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از مولفه های بزرگ این پیروزی بزرگ فضای مجازی و فناوری های دیجیتال است، گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی با برگزاری چنین رویدادهایی به پیشرو در این عرصه تبدیل شده است تا زمینه شکوفایی خلاقیت ها را در عرصه های مختلف فراهم کند. فضا «تسهیل بسیج مجازی به همین منظور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج موظف به همکاری و تسهیل در این مسیر است، تاکید کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی «فرزندانشان را به میدان جنگ فرستادند.

وی گفت: الگوی ما در فضای مجازی الگوی حفاظت مقدس است. ظهور و شکل گیری مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه متفکران غربی می گویند لیبرالیسم به آخر خط رسیده است، گفت: مسیحیت دیگر قدرت گفت و گو برای بشریت را ندارد زیرا تمام ظرفیت خود را صرف لیبرالیسم می کند، وضعیت صهیونیسم روشن است و انسانیت. در این بحران ها به دنبال آینده ای بوده است که در دسترس دین باشد.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این بخش ها به رقابت خواهند پرداخت، افزود: خدای نکرده محصولات زیبایی تولید کنم که مورد استفاده ملت بزرگ ایران قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید