امام جمعه تهران: طرح عفاف و حجاب به ادارات ابلاغ شد

سید کاظم صدیقی در خطبه نماز جمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: همه مردم ایران و همه عاشقان دین و مکتب پیامبر و همه بزرگانی که مشعل در دلشان است. قرآن می‌درخشد تا از آنچه خدا پسندیده است دوری کند و اقبال را به آنچه خدا پسندیده است دعوت کند. رضایت خداوند بالاترین مقامی است که انسان می تواند به آن دست یابد. خدا پرهیزگاران را دوست دارد. دوست داشتن خدا از بهشت ​​و رفاه و رهایی از خطر مهمتر است. خدا چشمامون رو دربیاره خداوند خیانتکار و خیانتکار را دوست ندارد. هر که راستگو و قابل اعتماد و متدین و ثابت قدم باشد خداوند او را دوست دارد.
خطیب نماز جمعه تهران در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به آغاز اجلاس نماز گفت: قرآن کریم نماز را پناهگاه معرفی کرده است و آن ها. کسانی که به این پناهگاه روی نمی آورند نمی دانم نماز پناه چیست قوی است نماز یاور و پناه بندگان است. در قرآن کریم آمده است که نماز طلوع و سقوط نیست، بلکه ملکوتی است. از آموزش و پرورش، دانشگاه ها، وزارت علوم، سازمان های دولتی و حوزه های علمیه انتظار می رود جوانان را به این پناهگاه دعوت کنند. همچنین یکی از هنرمندانی که خدا و قیامت را قبول دارند. نه کسانی که قبول نکردند و به آمریکا پناهنده شدند و همه چیز را از دست دادند، بلکه هنرمندانی که معتقدند از ظرفیت هنر برای کشاندن جوانان به نماز استفاده می کنند. دلها را به این سفره هنری الهی دعوت کنید.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: رهبر بزرگوار ما که نور خدا هستند در پیام اجلاس نماز بسیار از کلمات زیبا استفاده کردند. در اطلاعیه مدیریت آمده است که صف های نماز جماعت پیوند فعالیت های اجتماعی را ایجاد می کند. این همه کمک برای جبهه ها از همین مساجد و جوامع مذهبی بود. شهدای ما و شهید سلیمانی تربیت شده نماز جماعت هستند. اگر قرار است در امور اجتماعی، سیاسی و بین المللی مؤثرتر باشیم، باید صفوف نماز جماعت را تشدید کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین خاطرنشان کرد: دنیای غرب در مقابل مقدسات الهی قیام کرده و با خدا وارد جنگ شده است. قرآن را می سوزانند و اماکن مقدس ما را هدف قرار می دهند. گاهی با کشیدن کاریکاتور از پیامبرمان و گاهی با قلم های زهرآلود سعی در تخریب چهره پیامبر دارند. آنها اخیراً به بهترین شخصیت قابل ارائه به بشر و مرجع تقلید اخلاقی و یک سیاستمدار باهوش توهین کرده اند. توهین به رهبری نبود اما از اسلام می ترسند. از آنجایی که انقلاب اسلام ناب را به صحنه آورد و پرچم اقتدار و عزت با این انقلاب روز به روز در حال گسترش است، دنیای غرب از جذابیت دین مبین اسلام و پرچم دین سالاری که مرد خدا بر آن حکومت می کند، به وحشت افتاده است. .

وی در ادامه گفت: آنها با سلاح گرم به میدان آمدند و با رعب و وحشت و کودتا و ماموریت های نفوذی و فتنه انگیزی و قومیتی تمام تلاش خود را کردند اما دیدند در مقابل این موج عظیم عرشی کاری از دستشان برنمی آید. از این رو بر خلاف شعارهای فریبکارانه ای که در عرصه آزادی به کار می رود جنایتی ناگفتنی و وحشیگری عجیبی مرتکب شده و به قرآن و اسلام توهین می کنند.

صدیکی افزود: این کار یک نشریه یا شخص نیست، بلکه دولت های غربی در این زمینه متحد شده اند و یک روز در هلند، یک روز در سوئد، یک روز در آلمان و یک روز در آمریکا این توهین ها ادامه دارد. آنها نمی دانند که خداوند از اعمال آنها آگاه است. الحمدلله پس از این توهین ها و توهین ها تجمعات عظیمی در کشورهای مختلف شکل گرفت و این حرکت مذموم را محکوم کردند. امروز در سراسر کشور بعد از نماز جمعه مردم غیور هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: پس از این توهین به مقدسات، شاهد تحریم افرادی از همه نهادها از جمله سپاه پاسداران بودیم. البته اتحادیه اروپا در ابتدا قصد داشت سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد. در حالی که سپاه از روز اول برای دین و کشور و انقلاب فداکاری کرد و برای آرامش و امنیت مردم گام برداشت.

صدیکی بیان کرد: سپاه پاسداران در غم و اندوه و شادی در شهر و روستا و در کنار مردم بود و بزرگ ترین خدمت را نه تنها به ایران اسلامی و جبهه مقاومت انجام داد، بلکه خود اروپایی ها و آمریکایی ها را برای فرار یاری رساندند. آتشی که با دستان خود درست کردند نام داعش را ساختند تا آزاد شود. سردار سلیمانی ما بود که با ابتکار خود توانست حلقه مجاهدین کشورهای مختلف را تشکیل دهد و دست نشانده آمریکا و اروپا یعنی داعش را از بین ببرد و امنیت را برای همیشه برای بشریت به ارمغان بیاورد. اروپایی ها بدانند که با این اقدام سپاه قوی تر از گذشته می شود و بیش از پیش بینی خود را به آنها می مالند.

وی خاطرنشان کرد: در فهرست تحریم ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز وجود دارد، اما به فضل الهی امروز شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی وزارتخانه ها و ادارات تشکیل شد. و طرحی تهیه و به تمام ادارات عفاف و حجاب ارسال شد، به اطلاع ایشان می رساند ستاد امر به معروف، بلندگوی دعوت به خیر است. حتی در برخی استان ها سامانه ای در نظر گرفته شده است که اگر در هر اداره ای تخلفی صورت گرفت به بالاترین مقام آن ستاد منتقل شود و در صورت عدم اقدام اقدام کنند. دیدند که عصای عمرو به معروف در حفظ احکام دین و خدمت به مردم مؤثر است و او را تحریم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید