امام حسین (ع) جان خود را فدا کرد تا مردم را از هذیان نجات دهد/ ندای هل من نصیر جنسرانی تا قیامت ادامه دارد.


ساعت: 14:12
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887883

حجت‌الاسلام ابوذر کرمی گفت: امام حسین علیه‌السلام برای نجات مردم از گمراهی، تمام جان و فرزندانش را فدا کرد، بنابراین تا روز قیامت ندای حمایت من از نصر جنسرانی در جهان باقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، همایش «احلی من عسل» به مناسبت ششمین محرم امروز پنجشنبه با حضور جوانان عزادار حسینی در مقبره امامزاده ابراهیم (علیه السلام) کرمانشاه برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش معرفی جوانان شهید کربلا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم و ترویج روحیه استکبارستیزی در بین دانش آموزان است.

حجت الاسلام ابوذر کرمی در این همایش با اشاره به روایتی که حضرت ابراهیم همگان را به فریضه حج دعوت کرده است، گفت: همان گونه که دعوت فریضه حج در دنیا باقی مانده است، ندای امام حسین علیه السلام نیز در دنیا باقی مانده است. که در روز عاشورا گفت: «هل من نصیر جنسرانی» آیا کسی هست که مرا یاری کند، این کار تا قیامت ادامه دارد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر افزود: ابی عبدالله در شب عاشورا به همه گفت هدف دشمنان من من هستم، بقیه مردم می توانند محل را ترک کنند، اما در روز عاشورا کمک می خواهند، می تواند ایجاد کند. شک در ذهن آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه باید گفت که خداوند در قرآن یاری دارد، خدایی که به هیچ چیز و هیچکس بی نیاز است و زمین و آسمان سرباز او هستند و هر کاری می تواند انجام دهد اما از نظر احترام و زبان رحمت و شفقت مقام بندگان را افزایش می دهد.

حجت الاسلام کرمی گفت: ابی عبدالله نیز در روز عاشورا فرمود: «کی مرا یاری کند؟» در واقع هر که امام را یاری کند در واقع امام را شفاعت می کند و وارد بهشت ​​می شود، اما از آنجایی که امام مظهر امامت است. راه خدا فرمود: «چه کسی مرا یاری می‌کند؟» نگفت هر که مرا یاری کند وارد بهشت ​​می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) برای نجات مردم از گمراهی تمام جان و فرزندان خود را فدا کرد، بنابراین تا روز قیامت ندای هل من ناصر جنسرانی در جهان باقی است.

حجت الاسلام کرمی افزود: جوانان مواظب باشند که چشم و گوش و زبانشان به خصوص در فضای مجازی آلوده به حرام نشود و از آنها محافظت شود، همام را از خود راضی نگه داریم تا به یک پیروزی عظیم برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید