امام راحل سپاه را برای بقای انقلاب تشکیل داد/ اعلام مواضع سپاه فقط از طریق فرماندهی و روابط عمومی است


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813381

سردار حسین معروفی با بیان اینکه امام راحل سپاه بقای انقلاب را تشکیل داده بودند که وظیفه این نهاد دفاع و حفظ انقلاب و دستاوردهای بزرگ انقلاب است، گفت: باش.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم وفاداری ثارالله با فرمانده کل سپاه پاسداران سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مناسبت روز پاسدار با گرامیداشت و تبریک عید سعید فطر گفت: این اساس است، ما گفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه پایان این موضوع را در این جلسه که دیدار وفاداری سبزها با فرمانده و شهداست اعلام می کنیم، گفت: چهار روز از خدای بزرگ داریم. اسلام از آن به سوی ما سرازیر می شود.

وی با اشاره به اینکه اولین ایام الهی بعثت حضرت محمد (ص) بوده است، گفت: اسلام جامع ترین و کامل ترین دین خداوند است که به عنوان یک نعمت بزرگ معرفی شده است; چون 23 سال طول کشید تا جاودانه شود.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام(ص) رحمت جهانیان است، افزود: بعثت پیامبر(ص) دارای دو اصل قرآن و اهل بیت(س) است.

ولایت حافظ حقیقت دین است/ عاشورا نجات دهنده اسلام از سقوط و انحراف است

سردار معروف با بیان اینکه روز دوم خدا، غدیر است، بیان می کند: غدیر ادامه ولایت خداست که از آن پیامبر (ص) است; ولایت حافظ حقیقت دین است و شیعیان به برکت دین به حقیقت دین دست یافته اند. ولایت دفاع از دین خداست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی دیگر از یوم الله، روز معبود عاشورا است; عاشورا نجات دهنده اسلام از سقوط و انحراف است و هر سال عاشورا اسلام را زنده می کند; عاشورا بقای دین خداست و امام حسین علیه السلام حقیقت دین خداست.

وی با اشاره به اینکه فردای خداوند روز ظهور است، افزود: این یوم الله حکومت دین خداست که به وسیله آن تلاش پیامبران الهی محقق می شود و منتظران به سه دیگر ایمان می آورند. روزهای خدا.”

وی تصریح می کند: انقلاب اسلامی با هدایت الهی امام راحیل و پیروی از مکتب غدیر، عاشورا و زمینه سازی ظهور و همراهی امت و هدایت حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت و دو تا داریم. کلمات: ما برای امام فقید، امام احیاگر اسلام ناب محمدی را می خوانیم.

امام راحل سپاه بقای انقلاب را تشکیل داد

وزیر ادامه داد: امام بزرگوار، دوراندیش و تیزبین در جهان اسلام، به برکت پیامبر اکرم (ص) که بلافاصله پس از پایان اسلام در مدینه حکومت اسلامی تشکیل داد و جمعیت را در زمره مهاجران و انصار قرار داد; امام راحل نیز مجموعه ای از انقلابیون را به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف می کند که بر اساس انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

سردار معروفی افزود: امام راحل سپاه بقای انقلاب را تشکیل دادند که وظیفه آن دفاع و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای بزرگ انقلاب است و همچنین بسیج مستضعفین را بر اساس افرادی تشکیل می دهد که اثرشان در همه جا هست. جهان اسلام با عنوان عزت و مرجعیت و تفکر ائمه انقلاب و اسلام ناب محمدی را می بینیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امام دوراندیش ما که سپاه را به بقای انقلاب دعوت کرد، در روز میلاد پاسدار بزرگ جهان اسلام اباعبدالله عیله السلام سپاه پاسداران را برپا کرد. ، که بازمانده دین خداست. .

وی ادامه داد: سید الشهدا (علیه السلام) که بقای دین خداست و پرچمدار بزرگ جهان اسلام است; امام خمینی (ره) میلاد خود را روز پاسداری نامیدند که با اندیشه و نگاه و عمل و عمل امام ختم می شود و این یک مفهوم ایمانی است.

پاسدار سپاه عاشورا / راه حسینی شدن در کلاس عباس بن علی (ع) است.

این مسئول با بیان اینکه امروز به برکت این امام انقلاب به تعهد خود برای اقتدا به عاشورا عمل می کنیم و سپاه هم در شکل و هم در محتوا می تواند نماینده حسینی باشد، گفت: در هشت سال جنگ نابرابر عنوان پاسدار را داشتیم. صورت حسینی و عاشورا و محتوای عملی آن نیز حسینی و عاشورا بود; رمز و نام عملیات یک اقدام در قالب عاشورا بود و همچنین محتوای کاربردی از عاشورا بود.

سردار معروفی افزود: ایران اسلامی، انقلاب اسلامی و رزمندگان تحت تأثیر امام خود در عاشورا عاشورا را تکرار کردند و برای جانفشانی از یکدیگر پیشی گرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه سپاه عاشورا و بر پایه امام حسین (ع) است، گفت: این سپاه معتقد است برای انجام کارها باید در کلاس عباس بن بنشیند. علی علیه السلام و وفاداری به امام سه مولفه است باید ادب به امام و بصیرت را نسبت به امامش نهادینه کند.

وی راه حسینی شدن را عبور و نشستن بر سر کلاس عباس بن علی (علیه السلام) عنوان کرد و گفت: با نگاهی به کربلا در سال 61 هجری می بینیم که هرکس بخواهد به حسین بن برسد. علی (علیه السلام)، باید از عباس بن علی (ع) بگذرد

سپاه سد ملت ایران، انقلاب اسلامی و ولایت است

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که اگر می خواهند انقلاب، ملت عزیز و قدرت خدا را بر هم بزنند که نمی توانند باید از سپاه عبور کنند که غیرممکن است.

سردار معروفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سپاه سنگر انقلاب است»، گفت: سپاه مأمنی است غیرقابل نفوذ و امن برای ملت ایران، حجت خدا و ولایت و این تفسیر واقعی سپاه است. این سپاه نه از گاری ها وحشت دارد، نه در دام غلو قاتلان انقلاب افتاده است و نه طعم تعریف و تمجید کسی را می چشد. این سپاه به اصول و معیارهای خود پایبند است و نمونه این سپاه سرلشکر شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم سپاه را معرفی کنیم، گفت: ما می گوییم حاج قاسم نتیجه و نماد سپاه است و این سپاه واقعی انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه سد ملت ایران، انقلاب اسلامی و ولایت است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران فقط یک ارگان و نهاد نظامی نیست و تنها یکی از ماموریت های آن در حوزه امنیتی و نظامی است. هر جا که ملت ایران به چالش کشیده شود، سپاه جان خود را فدا کرده است.

سپاه ماموریت گرا است

این مقام مسئول بیان کرد: در هر صحنه ای که ملت ایران در همه عرصه های زندگی، دینی و دیدگاهی به آن نیاز دارد، سپاه بدون هیچ چشم داشتی از خود دفاع می کند و به سادگی نمی توان سپاه را به حاشیه کشاند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه فرقی بین امام راحل و لشکر امام خامنه ای و کسانی که این مسائل را مطرح می کنند، دروغ می گوید:

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در هیچ منطقه ای زمان، مکان و لباس نمی شناسد. این سپاه پاسداران سودآور، محافظه کار، محاسبه گر، جاه طلب و فرصت طلب نیست. چون ماموریت گرا است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران رقیبی نیست، گفت: وی نه در دولت، نه در سایر ارگان های کشور و نه در سیاست گفت: درب سپاه به روی همه باز است، اما خطوط قرمز وجود دارد و هرکس در انقلاب و روحیه ملت ایران دخیل باشد، ندارد. جای در سپاه

پست سپاه در استان فقط توسط فرمانده سپاه و یا روابط عمومی سپاه اعلام می شود.

این مقام مسئول گفت: نگاه سپاه مبانی انقلاب اسلامی است و این نگاه در نگاه سیاسی حاج قاسم تعریف شده است که امام خامنه ای آن را مکتب تعلیم تعریف کردند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مثلث دیگری از انقلاب اسلامی، ملت ایران و ولایت، با مثلثی از احساسات دینی، انقلابی و مردمی خود را فدا کرد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پشت سر امام خود است، گفت: سپاه در ارائه خدمات و جهاد نگاه سیاسی، قومیتی و مذهبی ندارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مدتی است برخی مسائل در فضای مجازی استان مطرح شده است، گفت: سپاه این سازمان توسعه یافته و بزرگ و دارای دسته بندی های مختلفی است که در دسته بندی های مختلف می توان به آن اشاره کرد. اما جایگاه سپاه در استان تنها از سوی فرمانده سپاه و روابط عمومی سپاه استان به صورت رسمی اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه دو مشکل در استان کرمان وجود دارد، گفت: یکی از مشکلات سیاسی شدن وحشتناک در این استان است که باعث بی توجهی به مرکز استان شده و در برخی مناطق جنوب و شرق استان شاهد این هستیم. در فقر به دلیل نبردهای غیر ضروری دچار لغزش می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: مشکل دیگر پیدا نشدن جوانان مؤمن، انقلابی و جهادی است که آماده اجرای گام دوم انقلاب باشند و ما این جوانان را توانمند و منصوب نکرده ایم. از سوی دیگر، اگر این جوانان را توانمند کنیم و پیدا کنیم، راه نجات روستا خواهد بود. چرا که برای اینکه بتوانیم در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم و دولت گام های موثری برداریم نیازمند تحول مدیریتی هستیم و انتظار داریم در روزهای آینده شاهد اقدامات موثر و مهمی در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید