اماکن روز بازار در بجنورد واقع شده است

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781042

در جلسه رسمی شورای شهرداری بوینور، شهرداری بوینور به منظور ساماندهی فروشندگان و فروشندگان اقلام و اجناس به ویژه محصولات نباتی، مکان های شروع روز را در بازارهای محلی شهرک بوینور ساماندهی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، امروز در جلسه رسمی شورای شهرداری بوینورد که با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف بوینورد برگزار شد، موضوع آغاز روز بازار در بوینورد با تعامل بین شهرداری، شورای شهر و اصناف بجنورد.

در این جلسه رئیس و اعضای اتاق اصناف بوینور، اعضای شورای شهر بوینور و نمایندگان شهرداری بوینور مکان هایی را برای راه اندازی بازارهای روزانه محلی برای ساماندهی فروشندگان میوه و تره بار و سایر مواد غذایی، فروشندگان، عرضه کنندگان مینی بوس در شهر بوینور پیدا کردند.

در این جلسه نمایندگان شهرداری بوینور نیز اظهار داشتند: بازار رضالات واقع در مجاورت میدان میوه و تره بار بوینور از بدو تاسیس تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است که اخیرا منطقه 2 شهرداری بوینور برای راه اندازی این روز را احیا کرد. بازار را برای انجام کارهای فنی و ساختمانی در آن روز در بازار به پیمانکار واگذار کرد.

نمایندگان شهرداری بوینورد نیز اظهار داشتند: 15 کابین تا دو هفته آینده مقاوم سازی می شود و در صورت اعطای وام مابقی کابین ها آماده بهره برداری می شود.

در این جلسه نمایندگان شهرداری بوینور تعدادی دیگر از اماکن دارای املاک شهرداری و بخش خصوصی را که برای راه اندازی بازارهای محلی در این روز مناسب است معرفی کردند و موقعیت آنها را برای شرکت کنندگان در جلسه تشریح کردند.

به گزارش عصرترک، در این جلسه مصوب شد: در مرحله اول طی دو ماه آینده حداقل دو تا سه مکان برای عرضه در بازارهای داخلی بجنورد آماده و به فروشندگان و سایر نامزدهای فروش تحویل داده می شود. اقلام و سایر صندلی ها صندلی ها نیز باید پس از آماده سازی تحویل داده شوند.

همچنین در این جلسه نایب رئیس شورای شهرداری بوینورد پیشنهاد کرد که تحویل کابین ها به جامعه هدف به مدت یک سال رایگان باشد تا بازار فروش آنها رونق یابد.

به گزارش عصر اترک، در این جلسه رئیس و اعضای اتاق اصناف بجنورد همچنین خواستار همکاری سه جانبه اتاق اصناف، ششمین دوره شورای شهر و شهرداری بجنورد در حل مشکلات شهری شدند. دوره با طرفین همچنین بحث انتقال صنایع آلاینده به ویژه تأسیسات جمع‌آوری پسماند به مکان‌هایی که باید مستقر شوند نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

همچنین شورای شهر و نمایندگان شهرداری بوینور از رئیس اتاق اصناف بوینور خواستند تا با هماهنگی مسایلی مانند سد معبر ایجاد شده توسط اصناف فعال در شهر بوینور و معابر آلوده به زباله های اصناف در این شهرک هماهنگی لازم را انجام دهند. حل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید