امباپه بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن

امباپه با گلی که در این دیدار به ثمر رساند تاریخ ساز شد و شبی رویایی و فراموش نشدنی را برای خود رقم زد. او تعداد گل های خود را با پیراهن پاری سن ژرمن در رقابت های مختلف به عدد 201 رساند تا برترین گلزن تاریخ این باشگاه شود.

ادینسون کاوانی پیش از این با زدن 200 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن بود اما امباپه موفق شد این رکورد را بشکند و بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاریسی شود.

امباپه در سال 2017 موناکو را با مبلغ 180 میلیون یورو به پاری سن ژرمن ترک کرد. وی در تابستان سال گذشته با وجود اینکه در آستانه جدایی از پاریسی ها قرار داشت، سرانجام قرارداد خود را با این تیم تا سال 2025 تمدید کرد و با وجود غیبت در چند بازی به دلیل مصدومیت در این فصل، در صدر فهرست گلزنان قرار دارد. 18 گل.

امباپه پس از تاریخ سازی با پاری سن ژرمن و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه، گفت: من به خودم بسیار افتخار می کنم. از بازی در پاری سن ژرمن بسیار خوشحالم و از تک تک لحظات بازی ام با پیراهن این تیم لذت می برم. بازی برای PSG استثنایی است. من در پاریس متولد شدم و در این شهر به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص بزرگ شدم. اگر در کودکی و نوجوانی به من می گفتند که بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن می شوم و بازوبند این تیم را می بندم، اصلاً باور نمی کردم. این یک دستاورد بزرگ برای من است.

وی ادامه داد: بارها تاکید کرده ام که تمام توانم را برای موفقیت پاری سن ژرمن می گذارم و همیشه برای تاریخ نگاری تلاش خواهم کرد. راه درازی در پیش دارم. من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم. از هم تیمی هایم، کادر فنی و مدیریت باشگاه و البته هواداران تشکر می کنم.

امباپه درباره دیدار سرنوشت ساز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: ما به مونیخ می رویم تا بایرن را شکست دهیم و به دور بعد برویم. اعتماد به نفس به دست آورده ایم و برای این دیدار حساس آماده ایم.

پاری سن ژرمن در بازی خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ با یک گل شکست خورد و کار سختی در مونیخ برای جبران این شکست دارد.

دیدگاهتان را بنویسید