امتحانات نوبت اول دانش آموزان در سال تحصیلی جاری به صورت حضوری برگزار می شود

ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789692

معاون آموزش متوسطه استان کرمان:

هیبی اللهی در نشست مجازی با مدیران مدارس متوسطه استان کرمان گفت: با توجه به جریان آموزش مستقیم در مدارس، آزمون نوبت اول دانش آموزان نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، سید محمد حبیب اللهی گفت: به دلیل شخصی بودن آموزش، آزمون ها نیز برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می شود، مگر اینکه به دلایلی آموزشگاه شرایط آموزش شخصی را نداشته باشد.

وی افزود: امروز شاهد شکل گیری آموزش مستقیم در مدارس هستیم که باید با تلاش همه مدیران مدارس ضمن تضمین کیفیت آموزشی این امر تجمیع و ادامه یابد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بحران کرونا یک پدیده چند بعدی است که آثار و پیامدهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی آن قابل بررسی است و مهمترین منطقه تحت تاثیر این اپیدمی منطقه بوده است که برای غلبه بر آن باید بر آن غلبه کرد. در بحران، مدیران مدارس برای بازگرداندن سریع‌تر کیفیت آموزش و پرورش باید مهارت‌های رشد محور داشته باشند.

حبیب اللهی با اشاره به مهارت های هشت گانه مورد نیاز مدیران مدارس برای موفقیت و کارآمدی بیشتر گفت: مدیران مدارس باید بتوانند ارتباط برقرار کنند، رشد محور فکر کنند و دانش آموزان و معلمان را برای ایجاد روابط ترغیب کنند، داشتن اعتماد به نفس و آرامش از دیگر موارد است. مهارت مورد نیاز مدیران مدارس

وی نقش اکتشافی مدیران را ضروری دانست و گفت: مثبت اندیشی و صداقت نسبت به خود و جمع شدن لازمه کارآمدی بیشتر همه مدیران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید