امتناع اخبار منتشر شده در حوزه جمع آوری کارت سوخت دارندگان


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855012

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ اطلاعیه ای مبنی بر حذف کارت سوخت جایگاه داران از چرخه عرضه بنزین دریافت نکرده ایم و شایعات منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به شایعاتی مبنی بر حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌های بنزین گفت: هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر حذف کارت سوخت جایگاه‌ها از چرخه عرضه بنزین دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: روال گذشته مانند گذشته است و تغییری ایجاد نشده است. شایعه ای مبنی بر عدم حذف کارت سوخت جایگاه داران برای دریافت تعرفه رایگان از تیرماه منتشر شده است.

نژادعلی افزود: تمامی اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه های کشور در این زمینه کذب و تکذیب می شود. در توزیع بنزین در جایگاه‌ها تغییری ایجاد نمی‌شود، بنزین یارانه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تن و بنزین آزاد با قیمت هر لیتر ۳ هزار تن عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سیستم سوخت‌گیری مانند گذشته خواهد بود و هیچ تغییری در نقشه و نقشه جایگاه‌ها ایجاد نشده است و دارندگان خودرو می‌توانند از سهمیه آزاد در کارت سوخت استفاده کنند. وسیله نقلیه

وی تاکید کرد: جایگاه ها موظف به شارژ با قیمت های قبلی هستند و مردم در صورت مشاهده موردی باید به سامانه 09627 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید