امروزه در بحث جنگ نرم، سیطره اذهان تعبیه شده است/ تاثیر موثر تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی

ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781819

سردار کاسکولی با بیان اینکه تولید محتوای دیجیتال در ترویج فرهنگ زندگی موثر است، گفت: امروز دشمن در تلاش است تا از طریق فضای مجازی سلطه خود را با فرهنگ در این فضا اعمال کند و بخشی از آن را با انیمیشن محقق کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار مرتضی کاسکولی امشب در مراسم اختتامیه سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج در لرستان اظهار داشت: تجربه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نشان می دهد که در هر عرصه ای که نوجوانان وارد جوانی شده اند. مردم، غرور آفریده شد، جنگ هشت ساله سخت بود، اما در جنگ در هر سنی بودند و جوانان سرشار از ذوق، استعداد و نبوغ بیشترین تأثیر را داشتند و بر کیفیت کار افزوده شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد محتوای دیجیتال بسیج افزود: امروزه افرادی هستند که به استعداد و هوش بالا معروف هستند و همین امر جذابیتی دارد که نوزادان، نوجوانان و جوانان را به سمت برگزاری پروژه در فضای مجازی جذب کرده است. آینده خوبی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در کشور ما 45 میلیون نفر تلفن همراه و 57 میلیون نفر در ایران به اینترنت دسترسی دارند و این نشان می دهد که فضای مجازی بخشی از زندگی ماست و واقعیت دنیایی است که در آن. همه سنین او نیز درگیر است و دانش آموزان با کرونا نیز از این شبکه ها برای ادامه تحصیل استفاده می کنند.

سردار کاسکولی گفت: نمی توانم این واقعیت را بپذیرم، سواد رسانه ای و توانمندی لازم را افزایش داده و با مدیریت از این فضا استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در گذشته انیمیشن و انیمیشن شاید صرفا جنبه تفریحی داشته باشد اما امروزه پیام آور معادله استکبار است و بسیاری از ابعاد سبک زندگی، نگرش و شد در قالب این گونه برنامه ها ارائه می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز دشمن در تلاش است تا از طریق فضای مجازی در این فضا سیطره خود را با فرهنگ اعمال کند و بخشی را با انیمیشن محقق کند.

سردار کاسکولی گفت: فضای مجازی جنبه مفیدی برای تسریع در روند برخی امور مانند انجام بدون حضور فیزیکی، ایجاد کسب و کار، ایجاد شغل و فرصت های بیشتر امروز دارد و امروز حساسیت فضای مجازی اجتناب ناپذیر است. و هم در خلق و تقاضا حرفه ای شدیم و هم در دفاع منفی و حرفه ای.

وی با بیان اینکه فضای مجازی جنگی برای تسلط اذهان است، افزود: در فضای واقعی، نظامی، سپاه و امنیتی امنیت نظام را حفظ می کنند، اما در فضای مجازی می توانیم با حفظ ذهن مردم این را حفظ کنیم، زیرا امروز جنگ تمام شده است. تسلط بر اذهان و دشمن با اغراق در اخبار منفی سعی در گروگان گرفتن ذهنیت مردم دارد و قصد دارد افکار را مخدوش کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: گاه نقاط قوت یک ملت با تحریف نشان داده می شود، اما باید توجه داشت که کاری که حضرت زینب کبری (س) انجام داد، تبیین نهضت عاشورا بود که امروز باعث آن شد، قرن ها بعد، آنطور که تصور کنید و بفهمید. که این قیام رخ داد و ما خونخوار آنها هستیم، چرا که این خانم نگذاشت حقیقت تحریف شود و امروز در این برنامه‌ها بخشی از کارهایی که می‌تواند از ذهنیت ملت محافظت کند، اجرا می‌شود.

وی گفت: فضای مجازی فضای ذهن، فهم و دانش است و سپاه تا کنون سه مرحله از این رویداد را محقق کرده است و شما جوانان پایتختی در خط اول هستید که استعداد خود را نشان می دهید و آینده خوبی خواهید داشت. آن فرآیند.”

سردار کاسکولی گفت: رهبری فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد و اگر رهبری نبودم دنبال فضای مجازی می رفتم که این نشان دهنده اهمیت این فضای مجازی است. در عرصه های مختلف فضای مجازی باعث افتخار است که بیشتر انیمیشن ها به سمت ایثار و شهادت می روند تا گنجینه ای در این عرصه باشند.

وی گفت: با تولید محتوای دیجیتال می توانیم در ترویج فرهنگ زندگی موثر باشیم و اقدامات لازم را برای رفع ضعف های فرهنگی انجام دهیم و امیدواریم با تجربه و تعهد در این مسیر به عنوان سربازان موفق باشید. انقلاب. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید