امروز آشغال های آمریکا در داخل کشور توطئه می کنند/دولت باید مشکلات گران قیمت را با استراتژی سریعتر حل کند


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916052

آیت الله اراکی در دیدار بزرگ میثاق با ولایت خوزوتسی:

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه صبر دستگاه های امنیتی و قوه قضائیه صبر عقل و درایت است نه صبر ضعف، گفت: امروز تفاله های آمریکا در داخل کشور توطئه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در جمع کثیری از حوزویان و مردم استان قم به منظور تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و محکومیت توطئه های استکبار و دشمنان جهانی اسلام، حضور یافتند و همه علما و مردم قم در محل حاضر شدند. تجدید بیعت با رهبر انقلاب.
وی ادامه داد: امروز می بینیم که ارتش دشمن علیه انقلاب، علیه امام زمان، علیه دین و علیه ملت ما متحد شده است. گذشته و ما مصمم تر از گذشته برای ادامه راه خود خواهیم بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز مشخص شده است که راه انقلاب درست است. این جمهوری اسلامی، جمهوری قانون است. حقیقت این ملت و دین و رهبری این است که همه بدخواهان دنیا اینگونه گرد هم آمده اند. ما افتخار می کنیم که آمریکا دشمن ماست و به دشمنی با او افتخار می کنیم و این را دلیل بر حق بودن خود می دانیم.

امروز تفاله های آمریکا در داخل کشور توطئه می کنند
وی افزود: اینکه تفاله های آمریکا در داخل کشور علیه ملت، دین، نظام ما و اینها توطئه می کنند، دلیلی بر درستی راه ما نیست.
آیت الله اراکی تاکید کرد: در این اجتماع بزرگ اولین بیان ما این است که با مقام معظم رهبری با انقلاب تجدید بیعت می کنیم. ما به رهبری اعلام می کنیم که ما سرباز شما هستیم و از جانفشانی در این راه دریغ نخواهیم کرد. ما برای پیروزی این ملت و تداوم این انقلاب و دستیابی به آرمان های امام و رهبری اعلام بیعت خونی، شهادت و ایستادگی تا آخر عمر می کنیم.
وی بیان کرد: اغتشاشاتی که دشمن در چند هفته اخیر در کشور ایجاد کرده تازگی ندارد، در واقع این جریانات مرتبط با دشمن است که امروز در کشور پنهان و متجلی شد.

صبر دستگاه های امنیتی و قضاییه صبر درایت و درایت است نه صبر ضعف
یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: از نظر دشمنان، صبر مسئولین و نهادهای امنیتی و قضایی ناشی از ضعف است، در حالی که این صبر، صبر درایت و درایت است.
وی گفت: همانطور که مشاهده کردید نیروهای نظامی و امنیتی ما توانسته اند سردمداران این اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده و به دادگاه بکشانند تا به سزای اعمالشان برسند و البته بقیه نیز مجازات شوند. این نظام، نظام عدالت و رحمت است.
آیت الله اراکی تصریح کرد: از نیروی انتظامی و قوه قضائیه تقاضا داریم مانند گذشته با دقت و قاطعیت با این افراد به ویژه افرادی که دستشان به خون مردم آلوده است برخورد کند.
وی تاکید کرد: به آمریکا نیز اعلام می کنیم که انتقام قاتلان شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس قطعی است در آینده ای نه چندان دور مرتکب این جنایت در فرصتی مناسب مجازات خواهند شد.

مردم باید به نیروهای امنیتی و نهادهای قانونی در اجرای قانون حجاب کمک کنند
این استاد دانشگاه ادامه داد: در اینجا ضمن تشکر از نیروی انتظامی و امنیتی، قوه قضائیه، سپاه و بسیج، به همه اقشار ملت می گوییم که از شما هم تشکر می کنیم که نشان دادید چگونه پشت این انقلاب 22 آبان ایستادید. این افراد امتحان خود را پس داده اند و همیشه پای انقلاب و رهبری ایستاده اند. امیدواریم هر روز بر این حمایت ها افزوده شود و با توجه به ظرفیت خود در اجرای قوانین انقلاب و نظام به ویژه قانون حجاب، از ملت بزرگ می خواهیم نیروی انتظامی و نهادهای قانونی را در اجرای این قانون یاری کنند. .
وی افزود: حجاب زنان ما نشانه هویت ملی ما و نشانه استقلال ملت است، نشانه آزادی ملت است، نشانه آزادی زنان ماست، نشانه این است که یک مسلمان و ایرانی است. زن مستقل است و نه وابسته به دشمن، نه وابسته به نظام غرب و زن مستقل و ارزشمندی است. حجاب زن پرچم آزادی و استقلال است، پرچم پاکی است، پرچم قدرت و اقتدار است.

ملت ایران مصمم به اجرای قانون حجاب است
آیت الله اراکی تصریح کرد: به همه کسانی که به هر دلیلی از قانون کوتاهی و یا سرپیچی کرده اند اعلام می کنیم قانون را رعایت کنند. این ملت مصمم به اجرای این قانون است و تا اجرای کامل این قانون دست از کار برنمی‌دارد.

دولت باید مشکلات گران قیمت را سریعتر حل کند
وی بیان کرد: ما نیز از دولت مردمی آیت الله رئیسی می خواهیم که در کنار همه زحمات و تلاش هایی که انجام می دهند، ملت انتظار دارد این دولت خدمتگزار کریمه سریعتر و قاطعتر به مشکلات جوانان رسیدگی کند. ما منتظریم دولت برای این گرانی چاره ای بیاندیشد، برای اشتغال جوانان چاره ای بیاندیشد. البته این تصمیم باید سریع باشد. برای حل مشکلات ازدواج، اشتغال و هزینه ها نیازمند برنامه ریزی سریع و موثر هستیم.
یکی از اعضای شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه یکی هستند و با هم برای پیشرفت کشور تلاش می کنند، گفت: حوزه ما دانشگاه است، ما آماده دفاع از انقلاب هستیم. دانشگاه همواره کانون نهضت های مهم بوده است و امیدواریم مانند گذشته در خط مقدم حرکت به سوی ارزش های اسلامی باشد. ما همه آماده دفاع از اسلام و امام زمان (عج) و نایب ایشان هستیم.
در آخر با امام زمان گفت: آقا ما سرباز شما هستیم. امروز دشمن تمام قوای خود را برای حمله به ما بسیج کرده است. ما تنها هستیم و جز تو کسی را نداریم. جوانان ما را کشتند و بسیجیان را تکه پاره کردند. این صحنه و رویارویی را تنها نگذارید و ما را در دعای خود نگه دارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید