امروز باید وظیفه فوری و نهایی «جهاد تبیینی» را عملی کنیم.


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886345

امینی فر گفت: بدون تلاش برای روشن شدن حقیقت، افکار عمومی در فضای تاریک و غبارآلود باقی می ماند و مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد. مشتق است، پس به هر حال جهاد تبیین در عمل بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح طوس; عبدالله امینی فر، رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه دوره تولید محتوای «به وقت عام 2» که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه امروز باید فوریت و نهایی را انجام دهیم، گفت: وظیفه جهاد تبیین در عمل گفت: افکار عمومی بدون تلاش برای روشن شدن حقیقت در فضای تاریک و غبارآلود باقی می ماند و مورد سوء استفاده دشمن قرار می گیرد و اگر کسی بتواند حقایق را در نظر مردم تحریف کند. مردم در واقع به این معناست که اعمال، سلاح و اراده مردم آنها را گمراه می کند، این چنین است، پس در هر صورت تبیین جهاد در عمل بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: مدت اقدام به موقع توطئه دشمن را خنثی می کند. با “جهاد تباین” می توانید حرکات درست را پست کنید و به سوالات پاسخ دهید، همچنین با “جهاد تباین” می توانید به نوعی ابهامات موجود در فضای اجتماعی و مجازی را زیر و رو کنید و با آن مقابله کنید.

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: تلفیق تبیین با عمل، جهاد تبیین به موقع نیازمند تحقق است و منویات رهبر معظم انقلاب باید سر خطبه باشد. ، باید کار عملیاتی – اجرایی تشکیل شود. اکنون باید در میدان عمل وارد جهاد تبیین شد.

امینی فر در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند جهاد برای تبیین خود یک وظیفه ضروری و نهایی است و هنگامی که معظم له عنوان جهاد را در این زمینه به کار می برند، این امر نشان می دهد که در روال عادی نمی توان به این مشکل کمک کرد، بلکه لازم است. فکر و روح و عمل مجاهدی ما در آن جهت هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید