امروز دین اسلام بیش از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار گرفته است / هدف از قیام عاشورا پاسداری از مبانی اسلام بود.


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886501

این مدرس دانشگاه گفت: هدف از قیام عاشورا پاسداری از مبانی اسلام بود و دین اسلام امروز بیش از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام «عمران احمدی» مدرس دانشگاه و امام جماعت موقت چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ارتباط با امام حسین (ع) موجب عزت دنیا و آخرت می شود، باید زندگی را دنبال کرد. امام حسین (ع) را به سوی او برسان تا او را بجوی

وی افزود: عبادت عاشورا از دعاهایی است که آثار فراوانی دارد و به خواندن آن مستحب است.

احمدی همچنین گفت: پیروی از سیره اهل بیت به ما این امکان را می دهد که بدانیم کجا هستیم و دشمن را بشناسیم.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: مطالعه تاریخ به ویژه تاریخ اسلام و قیام امام حسین(ع) به شناخت دشمن کمک می کند، امروز هم امام حسین(ع) دشمنانی دارد و در دنیا کسانی هستند که علیه مکتب کار می کنند. اسلام و اهل بیت

وی با اشاره به لزوم پاسداری از دین مبین اسلام در عرصه های مختلف، گفت: هرکس با دین دشمنی کند، با امام حسین (ع) دشمنی کرده است و ائمه عطار با جان و دل از دین پاسداری می کنند.

احمدی با اشاره به نقش فضای مجازی در تبلیغ علیه اسلام گفت: دین امروز بیش از زمان امام حسین (ع) مورد هجمه قرار گرفته است و سایر ادیان و مبانی ضد اسلامی در خانه های ما رواج یافته است.

امام جمعه موقت چرداول گفت: در فضای مجازی علیه دین، حجاب و گشت ارشاد صحبت می شود زیرا گروه های بیرونی و داخلی اعلام کرده اند که حجاب را بردارید و با حجاب اقدام کنید.

وی در ادامه گفت: امروز در جامعه می خواهند دین را تحقیر کنند و ما باید مراقب استفاده از فضای مجازی باشیم و جلوی کسانی را بگیریم که می خواهند انحراف ایجاد کنند.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: با محبت امام حسین(ع)، توجیه دشمنان و حفظ دین می توان ثابت کرد که دوست اهل بیت و امام حسین(ع) هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید