امروز روز همه بازیکنان بود

ساعت: 00:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802197

بازیکنان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی مقابل عربستان به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل عربستان میزبان این مسابقات بود و با نتیجه 24 بر 20 مقابل عربستان به برتری رسید.

در پایان این دیدار هندبالیست های ایران صحبت کردند.

سجاد استکی: نمایش خوبی داشتیم و عربستان را جلوی هوادارانش شکست دادیم

سجاد استکی درباره بازی پس از پیروزی مقابل عربستان گفت: بازی بسیار سختی بود، نیمه اول بازی را کمی ضعیف شروع کردیم. برخی از بازیکنان اولین تجربه خود را در چنین فضایی داشتند اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم به جمع چهار تیم اول راه پیدا کنیم و سهمیه جام های جهانی را کسب کنیم.

وی در خصوص جو سالن و حضور پرشور هواداران عربستانی گفت: جو سالن مثل قبل سنگین نبود و نیمی از سالن به خاطر تاج پر بود اما باز هم کمی نگران بودیم. تماشاگران حاضر در سالن می‌خواستند ما ببازیم، اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در نیمه دوم بازیکنان کم تجربه توانستند با جو سالن هماهنگ شده و عملکرد خوبی داشته باشند و در نهایت برنده شدیم. قدم به قدم پیش خواهیم رفت. فکر می کنم اولین بازی ما مقابل عراق باشد، اما بازی به بازی پیش می رویم تا به هدف خود برسیم.

دروازه بان تیم ملی: تک تک بازیکنان تلاشی مثال زدنی انجام دادند

محمد سیاوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عربستان گفت: از همه شما متشکرم. امروز شاهد بازی بسیار خوبی بودیم و توانستیم این تیم را در عربستان با نتیجه خوبی شکست دهیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و کمی احساسی بازی کردیم، اما در نیمه دوم همه بازیکنان زحمت کشیدند و من واقعا تک تک آنها را می بوسم تا همه موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم و بازی را ببریم. با دفاع عالی و حملات عالی.”

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران درباره حال و هوای سالن مسابقه گفت: الان به این شرایط عادت کرده ایم. با تجربه ای که بازیکنان دارند این وضعیت نباید روی آنها تاثیر بگذارد. تماشاگران خوبی داشتند اما فضای سنگینی ایجاد کردند.

سیاوشی خاطرنشان کرد: امروز روز همه بازیکنان بود و من به عنوان نفر آخر باید بهترین عملکردم را داشته باشم تا زحمات بازیکنان هدر نرود.

خوشحالم که بردیم و باز هم باید بگویم که دفاع بسیار خوبی داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می کنم. باز هم خدا را شکر توانستیم در عربستان به این پیروزی برسیم.

محمدرضا اورعی: تاکتیک های مانوئل را به خوبی در زمین به کار بردیم

محمدرضا اوری بازیکن ملی پوش هندبال پس از پیروزی تیم ملی مقابل میزبان این رقابت ها گفت: خدا را شکر در این مسابقه پیروز شدیم، مسابقه سختی بود و جو سالن ما را نگران کرد و در برخی جاها حتی داوری هم علیه تیم ما وجود داشت.”

وی ادامه داد: خدا را شکر وارد بازی شدیم و دستورات مانوئل را اجرا کردیم و اختلاف امتیاز خوبی با حریف ایجاد کردیم و پیروز از زمین بیرون آمدیم.

اوری درباره مرحله بعدی رقابت ها گفت: من هیچ نظری ندارم و باید از جو این مسابقه خارج شویم. باید پله پله پیش برویم و امیدوارم سهمیه جهانی را کسب کنیم و اگر سهم ما باشد مدال بیاوریم.

تیم ملی هندبال کشورمان موفق امروز در عربستان با نتیجه 24 بر 20 حریف خود را شکست داد و به پیروزی خوشی در خاک حریف دست یافت.

محمد گلمی: برای پیروزی مقابل عربستان متحد بودیم

محمد گلمی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عربستان و صعود به مرحله دوم به عنوان قهرمان، درباره مصدومیتش در این دیدار گفت: مصدومیت جزو ورزش است و روزهای بدتر از این را داشتم. ” خدا را شکر مشکل خاصی وجود ندارد و یک زخم کوچک روی بینی من ایجاد می شود.

وی ادامه داد: قبل از بازی با عربستانمصمم بودیم در این مسابقه پیروز شویم. در نیمه اول کمی احساسی کار کردیم. بین دو نیمه در رختکن صحبت کردیم و توانستیم شرایط را تغییر دهیم و برنده مسابقه باشیم. پیروزی بر عربستان در خاک خود بسیار خوشحال کننده است.

ملی پوشان هندبال کشور درباره جو ایجاد شده در سالن به ما گفت: جو سختی حاکم بود اما خدا را شکر تماشاگران نتوانستند تاثیر زیادی روی تیم ما بگذارند. شناخت خوبی از حریف داشتیم و توانستیم به اهداف خود برسیم. در نهایت نمی توان به راحتی از عملکرد خوب سیاوشی چشم پوشی کرد که فوق العاده درخشان بود و کمک زیادی به تیم کرد.

گلمی گفت: امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی خود که کسب سهمیه جهانی است برسیم و فکر قهرمانی در سکوی آسیا را داریم. همه احساس راحتی می کنند و من خوب هستم و در بازی بعدی در کنار بازیکنان خواهم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید