امروز شما نماینده شایسته ای برای دختران عزیز ایرانی ما بوده اید


ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802172

رئیس فدراسیون در گفتگوی تلفنی با ستاد و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان

رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی در قرعه کشی ملی بانوان ایران مقابل میزبان جام ملت های آسیا، اولین نقطه تاریخی این مسابقات را نویدبخش ادامه یافتن عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی هادم در تماس تلفنی با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: در مقابل میزبان این مسابقات شاهد عملکرد شما بودم. باعث افتخار است که همه اعضای تیم با تمام وجود در میدان حضور داشتند و شما نماینده شایسته ای برای دختران این مرز و بوم بودید. شایستگی شما بیشتر از اینهاست و در بازی بعدی مقابل چین خوشحال می شویم اگر نتیجه بگیرید و اگر نتیجه خوبی نگیرید باز هم مانند دخترانی که در ایران تاریخ ساز هستند باوقار و محترم خواهید بود. فوتبال.

وی همچنین به ملی پوشان بانوان گفت: قطعا تیم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با دست پر برگردید. قطعا پیام رئیس جمهور، حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیر ورزش و جوانان نشان از اهمیت این تیم برای همه مردم ایران دارد. امروز فداکارانه برای ایران جنگیدی.

در نهایت رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت تساوی تیم ملی بانوان با چین، به بازیکنان و کادرفنی پاداش پیروزی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید