امروز مقامات متعصب صهیونیستی نیز فروپاشی این رژیم را تشخیص می دهند


ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888298

سردار سلامی گفت: امروز مقامات متعصب صهیونیستی مانند باراک، نتانیاهو و بنت نیز ناتوانی رژیم را می شناسند و از فروپاشی قریب الوقوع آن می گویند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زاید نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضور در ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با تسلیت حلول ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، به تشریح اوضاع کنونی جهان اسلام به ویژه به تشریح وضعیت کنونی جهان اسلام و به ویژه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام پرداخت. منطقه مقاومت را ویژه و تاکید کرد که هم اکنون نیز هر روز و هر ماه برای ما روزی است. و این ماه جهاد و شهادت است، ایشان آزادی فلسطین را برای ملت ایران بیش از یک آرزو و یک راهبرد مشخص دانستند و اظهار داشتند: آزادی فلسطین وقتی یک آرزو باشد، فقط یک آرزو می ماند و هدف واقعی تلقی نمی شود، علیرغم اینکه بر اساس منویات امام خمینی (ره) و تأکیدات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، هدف و راهبرد ما آزادسازی قدس و بازگرداندن آن است. اراضی از دست رفته و اشغال شده فلسطین به صاحبان اصلی آنها.

وی افزود: مسیر توسعه در فلسطین اشغالی و افول قدرت صهیونیستی که به سمت انحطاط و فروپاشی پیش می رود، مسیری بی بازگشت و نزدیک به فیض الهی آزادسازی قدس شریف است.

سرلشکر سلامی با اشاره به تقویت توان مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: امروز اقتدار مقاومت فلسطین نسبت به گذشته توسعه یافته و با ظرفیت بالقوه و بالفعل خود نشان می دهد که این توانایی را پیدا کرده است. جنگ ها

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز شناسایی و اعتراف مقامات متعصب صهیونیستی مانند باراک، نتانیاهو و بنت در مورد ناتوانی این رژیم و صحبت از فروپاشی قریب الوقوع آن که با تایید کارشناسان بین المللی همراه است، گفت: حقایق میدانی غیرقابل انکار در صحنه نبرد مقاومت اسلامی فلسطین با نگاهی به اشغالگران قدس شریف گفت: اسرائیل به دلیل ناامیدی ناشی از ناتوانی آمریکا در حمایت از برخی کشورهای عربی برای تقویت خود به تدریج در حال حرکت است. این استراتژی همچنین آنها را نجات می دهد و ضعف های ذاتی رژیم را به آنها اجازه نمی دهد رویاهای خود را برآورده کنند.

وی ادغام جمعیت و قدرت نظامی اسرائیل را نقطه ضعف ذاتی صهیونیست ها توصیف و بیان کرد: با قدرت گرفتن فلسطین و آشکارتر شدن آن قدرت، ضعف و ناتوانی صهیونیست ها آشکارتر می شود و کار برای آنها دشوارتر می شود. به کار خود ادامه دهید

فرمانده کل سپاه افزود: ضعف های فزاینده ذاتی رژیم صهیونیستی از نظر روانی آنها را در مسیر نابودی و تضعیف قرار داده است به گونه ای که چشم انداز تاریک و وحشتناکی را پیش روی خود می بینند.

سرلشکر سلامی تقویت مقاومت را ناشی از ارتباط ضعف روانی صهیونیست ها با مهاجرت بازگشت دانست و گفت: برخی شواهد نشان می دهد که صهیونیست ها از درون در حال فروپاشی هستند و برای فروپاشی اسرائیل شاید مقاومت فلسطین حتی نیازی هم نداشته باشد. یک جنگ.”

فرمانده کل سپاه اتحاد، وحدت و یکپارچگی گروه های فلسطینی را واقعیتی باشکوه که موجب نشاط، رشد و اقتدار برای مقاومت اسلامی فلسطین می شود، دانست و تصریح کرد: امروز همه توانمندی های جهادی ضدصهیونیستی وجود دارد. یک خط روی صحنه و تلاش برای آزادی قدس شریف، دفاع از حقوق ملت فلسطین است و ما تا آخر با شما هستیم و بگذارید فلسطین و فلسطینی ها بدانند که تنها نیستند.

وی آزادی بیت المقدس و پیروزی ملت فلسطین را آرمان و راهبرد ائمه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران دانست و بر تداوم و توسعه حمایت های جمهوری اسلامی از مقاومت دلاورانه و مقتدرانه تاکید کرد. فلسطین تاکید کرد: امروز از آن زمان فلسطینی‌تر هستیم و به فضل الهی این راه را ادامه خواهیم داد.

سرلشکر سلامی با محکومیت اقدامات تجاوزکارانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی روز گذشته در غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر به ویژه کودکان مظلوم و بی گناه شد، گفت: بدون تردید پاسخ سریع مقاومت اسلامی فلسطین به این جنایت نشان دهنده فصل جدید است که پیروزی در قدرت در جریان مقاومت اتفاق افتاد و صهیونیست ها بهای سنگین دیگری را برای جنایت اخیر خواهند پرداخت.

از این گذشته، او برای تسریع روندها و روند پیروزی فلسطین قهرمان بر مهاجمان سرزمین مقدس ابراز امیدواری کرد. دستیابی به قدرت نظامی موثر برای برهم زدن موازنه خطر، ضامن موفقیت انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است و تاکید کرد: با کمک همدلی و دوستی مردم همچنان می توانید قوی تر و قوی تر شوید. از نظر انسانی، معنوی و نظامی بر صهیونیست ها غلبه کنید

در این دیدار زیاد نهاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از مواضع و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و انتفاضه مردم فلسطین قدردانی کرد و گفت: جایگاه و رویارویی جمهوری ایران با آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث خوشحالی مردم فلسطین و تقویت روحیه مبارزان و مجاهدان فلسطینی می شود.

وی افزود: مقاومت اسلامی در عرصه قدرت نظامی پیشرفت های بسیار خوب و موثری داشته است و این روند متوقف نخواهد شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی حمایت جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران از مبارزه ملت فلسطین با صهیونیست‌ها را قاطعانه و دلگرم‌کننده توصیف و خاطرنشان کرد: در مسیر دشمن ستیزی از بسیاری از مشکلات عبور کرده‌ایم. مبارزه صهيونيستي و حضور حاميان ملت فلسطين به ويژه شما در «به ما» موجب تقويت روحيه و امكانات مقاومت شد.

وی تاکید کرد: ما به مقاومت ادامه خواهیم داد و با همکاری سایر گروه های مقاومت فلسطینی در وضعیت بسیار خوبی به سر می بریم و می توانیم هر تجاوزی رژیم صهیونیستی را به موقع پاسخ داده و پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید