امروز نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از تمامیت ارضی ایران است


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914912

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی با تکیه بر جوانان متعهد، متخصص و مقتدر آماده دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست اساتید، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: نیروی هوایی با اتکا به دانشمندان جوان خود و صنعت هوایی کشور به خودکفایی رسیده است. مشکلات و نیازهای نیرو را حل کند. این به مدیون فرماندهی معظم کل قوا است که در آن روزهای حساس دستور تشکیل جهاد خودکفایی در این قدرت الهی را صادر کرد. وی در حکم انتصاب من بر ساخت هوانوردی علمی تاکید کرد.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان و آینده سازان نیروی هوایی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون هزاران شهید، شرایط برای رسیدن به قله های پیشرفت مهیا است. در پژوهش، پژوهش و علم و تنها تعهد قاطعانه برای تحقق اهداف والای انقلاب لازم است و افتخار ایران اسلامی را دارد.

امیر واحدی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز نیروی هوایی ارتش با تکیه بر جوانان متعهد، متخصص و مقتدر آماده حفاظت از تمامیت ارضی ایران اسلامی است و این مشکل دشمن را در همه جا از توانمندی های ایران اسلامی ترسانده است. زمینه های.

دیدگاهتان را بنویسید