امروز هم غمگینم و هم خوشحال / برای فصل آینده برنامه داریم


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836353

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت از نتیجه تساوی در این دیدار هم ناراحت و هم خوشحالم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، ارطغرل ساغلام در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان؛ وی گفت: عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران تبریک می گویم. بعد از یک تعطیلات طولانی از بازی کردن لذت بردیم. با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول، شاهد دیدار بسیار مهمی بودیم. چهار تیم پایین رقابت سختی دارند. امروز از حریف سبقت گرفتیم اما نتوانستیم او را بگیریم و همین باعث ناراحتی ما شد.

وی افزود: نفت مسجد سلیمان یکی از حریفان ما است که بازی سختی را در زمین حریف انجام داد و خوشحالیم که بازی را به حریف مستقیم خود واگذار نکردیم. نفت آخرین دیدار خود را برد و می خواست در این دیدار پیروز شود. کمک هوادارانشان. . می دانستیم چنین دیدار سختی داشتیم، حریف بازیکنان، کادرفنی و مربیان با تجربه ای دارد که نشان دادند جایگاهشان در انتهای جدول نیست.

ساغلام با بیان اینکه ما در حال گذراندن دوره تغییر هستیم، گفت: پس از مدت ها سیستم را تغییر دادیم. تراکتور در گذشته با سه مدافع و پنج مدافع بازی کرده است. اگر دقایق ابتدایی نیمه دوم را نادیده بگیریم، خوب بازی کردیم. چنین بازی هایی شرایط روحی و روانی متفاوتی دارد، اگر بازی را رها می کردیم با نفت امتیاز می گرفتیم که استرس را به دنبال داشت. با وجود اینکه در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم، اما فشار دقایق ابتدایی باعث شد که گل دریافت کنیم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: به پایان لیگ برتر نزدیک می شویم، تراکتورسازی از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت، در جذب تیم عملکرد خوبی نداشت و مدت ها نتوانست پیروز شود و هدف ما ارتقای سطح است. جایگاه چنین تیمی.» هواداران مطمئن باشند با این بازیکنان فصل را به خوبی به پایان خواهیم رساند و فصل آینده در لیگ برتر به دنبال اهداف متفاوتی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تراکتور خوب بسته نشد و در مقطعی مشکلات اقتصادی، فشار مضاعفی به تیم وارد شد که سعی کردیم این فشار را کاهش دهیم. بازی قبلی را مقابل مس بردیم و امروز هم با تساوی به پایان رسیدیم. سعی می کنیم در بازی هفته آینده با هواداران پیروز شویم تا شرایط تیم برای بازی های باقی مانده بهتر شود.

ساغلام گفت: “با توجه به اینکه تراکتور در فصول اخیر بازیکنان باکیفیت و ستاره های زیادی داشته است، ممکن است تیم فعلی برای هواداران کم تجربه به نظر برسد. ما با این بازیکنان فصل را به خوبی به پایان می بریم و برای فصل آینده برنامه داریم.” گفت. به حریفان و بازیکنانمان تبریک می گویم و برای نفت در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید