امسال سود سرمایه در دو مرحله واریز می شود


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913655

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با برنامه وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می شود که پیش بینی می شود این سود دوبرابر گذشته باشد. سال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آزادسازی سهام وثیقه خودروسازان گفت: در شورای عالی اصل 44 ماه گذشته با دستور رئیس جمهور، شرکت هایی که در لیست واگذاری هستند باید سهام خود را داشته باشند. آزاد می شوند و این باید ظرف یک ماه انجام شود و در صورت عدم انجام، مجوز جایگزینی آنها با سایر سهام از فهرست واگذاری به وزارت اقتصاد داده می شود.

قربان زاده درباره واریز سود شرکت های غیر بورسی نیز اظهار کرد: این سود پس از افزایش سرمایه شرکت های غیر بورسی به حساب سهامداران واریز می شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: بر اساس بند 5 مصوبه شورای عالی بورس، افزایش سرمایه این شرکت ها در کارگروه سهام است و در این کارگروه شرکت به شرکت به صورت مستقل نمایندگی دارد. و افزایش سرمایه آنها تصویب و سود کسر و مانده واریز می شود. با توجه به اینکه سود سال جاری جمع آوری می شود با آن تلفیق و با سود سهام عدالت پرداخت می شود.

قربان زاده درباره سهام عدالت نیز گفت: امسال با برنامه وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس، سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می شود و پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد. سال

دیدگاهتان را بنویسید