امسال فدراسیون حمایت مالی خوبی نداشت


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914145

بازدید معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم جوانان ووشو؛

معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم ملی جوانان گفت: قطعا از ووشو حمایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تمرین امروز تیم های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و رده های سنی کشور در آستانه اعزام به مسابقات جهانی اندونزی در حالی برگزار شد که بارنا فیروزی نایب رئیس منابع معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با حضور در آکادمی ملی ووشو از نزدیک این تمرین را مشاهده کردند.

فیروزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم های ملی ووشو جوانان، نوجوانان و رده های سنی کشور ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون ووشو گفت: از جناب آقای دکتر سیاهکلی نماینده محترم مجلس نیز تشکر می کنم که امروز علیرغم حضور در اردو به این اردو آمدند. همه دغدغه ها و دغدغه های مجلس، حمایت خود را نشان دهید و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. همه می دانیم که امروزه مهم ترین اتفاقی که به مردم احساس خوبی می دهد بحث ورزش قهرمانی است. ورزشکاران به آنها افتخار می کنند و مردم به آنها افتخار می کنند.

وی برای تیم ملی ووشو آرزوی موفقیت کرد و به آنها گفت: این رشته ای که دنبال می کنید هنر، مقاومت و صبر است و با رشته های دیگر متفاوت است. دعای ملت پشت سر شماست و سعی کنید بهترین نتیجه را بگیرید و باعث خوشحالی مردم، مربیان، خانواده شما و خانواده بزرگ ووشو شوید. قطعا از این دوره حمایت خواهیم کرد. نگران آن نباشید و نگران آن نباشید. ما قطعا از آن حمایت می کنیم.

همچنین سیاهکلی گفت: از زحمات فدراسیون ووشو برای برگزاری منظم و به موقع اردوها قدردانی می کنم و امیدوارم مدال های خوبی کسب کنید و پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته و سرود کشورمان شنیده شود. مطمئنم با کمک و حمایت فیروزی با انرژی بیشتری به میدان می روید و مسئولین و مردم نیز از شما حمایت می کنند و برای شما دعا می کنند.

و ادامه داد: کار در عرصه قهرمانی برای انسان کار سختی است. یکی از همشهریان من هم عضوی از تیم شماست و از سختی کار برای حضور در این رویداد بزرگ می گوید. او گفت عزم جدی برای کسب مدال طلا دارند و سایر ملی پوشان هم همین انگیزه را دارند. امیدوارم برای کسب مدال های رنگارنگ به مسابقات بروید و با دعای خانواده و ایمان به خدا به مقام های خوبی برسید.

امیر صدیکی رئیس فدراسیون ووشو نیز با تشکر از فیروزی و سیاهکالی گفت: حضور شما باعث دلگرمی است. درخواست من از فیروزی کمک به فدراسیون ووشو است. باید تیم های بزرگسالان کوراش را به صورت کامل به مسابقات جهانی اعزام می کردیم که واقعا کار سختی بود. این اعزام با حس غرور بی نظیری همراه بود که علاوه بر درخشش مردان، اولین طلای تاریخ بسکتبال بانوان جهان را نیز شاهد بودیم. خوشبختانه تاکنون 3 مدال طلای ارزشمند بانوان و 2 مدال طلای آقایان کسب کرده ایم. چنین نتایج درخشانی باعث افتخار ملی و غرور ملی است. این مأموریت ها و نتایج درخشان همراه با غرور، موجب خوشحالی و دلگرمی مردم عزیزمان می شود.

وی ادامه داد: اکنون یک ماموریت ووشو در پیش داریم که با توجه به حجم کاروان کار سختی است. همانطور که می دانید امسال فدراسیون حمایت مالی خوبی نداشت و شرایط سختی پیش آمد. من معتقدم باید به این جوانان کمک کنیم تا سربلند شوند. در این مسیر شرایط مالی و بودجه ای فدراسیون برای این اعزام بسیار سخت بود و با وجود سختی ها و مشکلاتی که با آن مواجه بودیم، این تیم را برای اعزام آماده کردیم. امیدوارم در کنار سایر همکاران وزارت ورزش و جوانان کمک کنید تا این ماموریت برای کشورمان افتخارآفرین شود.

وی بیان کرد: فدراسیون ووشو همیشه سربلند بوده و تنها فدراسیونی بوده که در سه سال گذشته موفق به داشتن قهرمان دسته بانوان در رده بزرگسالان و قهرمان جهان شده است. سال آینده بازی های آسیایی هانگژو را هم داریم که ووشو و کوراش می توانند در کنار هم برای کشورمان مدال آوری کنند. فدراسیون ووشو یکی از پرافتخارترین رشته های دوره قبل بازی های آسیایی بود. از فدراسیون ووشو انتظار حمایت های لازم را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید