امسال 8000 روستا از سوی سپاه آبرسانی می شود


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877884

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت این سازمان برای آبرسانی به 8 هزار روستا در سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آغاز رزمایش مشترک صرفه جویی در مصرف آب و برق که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد، گفت: ستاد کل سپاه این که در جنگ اقتصادی هستیم یک واقعیت رایج است. بنابراین برداشت ما از وضعیتی که در آن قرار داریم نشان می دهد که در این جنگ هستیم، با تمام ویژگی هایی که برای جنگ ممکن است.

وی افزود: جنگ ها صرف نظر از ماهیتشان، هدف قرار دادن اراده در طرف مقابل است و امروز در تهاجم اقتصادی دشمن قرار داریم.

سرلشکر سلامی گفت: اگرچه این تحریم ها رویه های ارزنده ای را برای قطع وابستگی به بیگانگان انجام داده است، اما با توجه به اینکه در محاصره و جنگ اقتصادی هستیم، این کشور باید بتواند از منابع داخلی خود برای حفظ حیات و استقلال خود استفاده کند. . “ادامه.

وی افزود: گذراندن موفقیت آمیز جنگ اقتصادی مسئله پیوستن به سپاه برای صرفه جویی در مصرف آب و برق است. البته صرفه جویی همیشه برای برداشتن بار اضافی در نظر گرفته می شود. کشوری که می خواهد پیشرفت کند به آب نیاز دارد، پس هیچکس حق ندارد سرمایه خود را صرف ضایعات کند.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه امسال 8000 روستا از سوی سپاه آبرسانی می شود، خاطرنشان کرد: سپاه همیشه کاربردی است. از این رو مصمم است تا از بهره وری انرژی استفاده بهینه کنیم، زیرا در این راه تلاش می کنیم توطئه های شوم دشمن در باج خواهی در زمینه آب و برق را شکست دهیم و از تلاش های زحمتکشان در سرما و گرما قدردانی کنیم. انرژی در دسترس همه..

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید