امشب در تهران باران می بارد. پیش بینی هوای پایتخت در روزهای آینده

امشب در تهران باران می بارد.  پیش بینی هوای پایتخت در روزهای آینده

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا هوای متغیر تا ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. از اواخر وقت پنجشنبه تا جمعه بارش پس از چند ساعت و گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (14 و 14 اسفند) متغیر تا ابری گاهی همراه با وزش باد و از امشب تا جمعه شب به تدریج در برخی نقاط استان ادامه دارد. گاهی بارش باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک (با احتمال رعد و برق و تگرگ) پیش بینی می شود.

همچنین از ظهر روز جمعه تا یکشنبه (از 4 تا 5 اسفند) در ساعات معینی (به ویژه در نیمه جنوبی) وزش باد شدید و گاهی بسیار شدید پیش بینی می شود.

همچنین امروز دما افزایش و فردا کاهش محسوس و در شب ارتفاعات از سطح زمین پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و امین آباد با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شدند.

همچنین آسمان تهران فردا (13 اسفند) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در طول روز و نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید است، در پایان روز بیشترین کاهش ابر و کمینه دما 16 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. همچنین شنبه (14 اسفند) آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد دیررس و وزش باد شدید پیش بینی می شود. دمای هوا در گرمترین و سردترین هوا به 14 و 8 درجه سانتیگراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید