امضای اولین یادداشت تفاهم بین المللی ایران و روسیه


ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820441

اولین و مهمترین گام بین المللی صنعت نمایشگاهی در دوره جدید با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی روسیه و امضای تفاهم نامه با مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران؛ همزمان با سفر هومان رازدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی کشورمان در روسیه و دیدار با مدیرعامل مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو، نخستین تفاهم نامه در زمینه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه منعقد شد، بنابراین هر دو کشور به بتوانند از نظر اقتصادی بهتر با یکدیگر آشنا شوند.
در این دیدار و پس از امضای تفاهم نامه همکاری، الکسی ویالکین، مدیرعامل اگزوسنتر مسکو گفت: بر اساس این تفاهم نامه از این پس شاهد حضور پررنگ شرکت های ایرانی در مجموعه اگزوسنتر روسیه خواهیم بود. “
وی با اشاره به سایر بندهای این تفاهم نامه افزود: همچنین توافقات خوبی در زمینه سرمایه گذاری مشترک و عرضه محصولات دانش بنیان و نوآور انجام شده است.
هومن رازدار، مدیر عامل انجمن نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه را اولین و مهم ترین تفاهم نامه شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران و مرکز نمایشگاهی مسکو خواند.
وی با اشاره به نقش و اهمیت مجموعه‌های نمایشگاهی بین دو کشور برای معرفی فرصت‌ها و فرصت‌های متقابل، افزود: تبادل و پاکیزگی فضای نمایشگاهی و همکاری‌های منسجم از مهم‌ترین موضوعات تفاهمی است که به زودی محقق خواهد شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید