امنیت در ایران موضوع مهمی است که به راحتی نمی توان آن را دور زد/کسی که جنایات آمریکا در ژاپن را تحت تعقیب قرار دهد


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805498

فاطمه هوشینو، استاد حوزه مسلمانان ژاپن گفت: امنیت موضوع بسیار مهمی است که به راحتی نمی توان بر آن غلبه کرد و شما ایرانیان باید قدر امنیت را که در کشور خود دارید بدانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه هوشینو استاد مسلمان ژاپنی حوزه علمیه امروز در سومین اجلاس سرداران، فرماندهان و ایثارگران شهرستان فارسان گفت: امنیت موضوع بسیار مهمی است که به راحتی نمی توان از آن عبور کرد و شما ایرانیان باید امنیت خود را بسنجید. در کشور شما.”

وی گفت: پس از شکست در جنگ جهانی دوم، ژاپن با مشکل بسیار بزرگی مواجه شد و آن این بود که آمریکا 13 سال مستقیماً در آن کشور حکومت کرد و ژاپنی ها را آن طور که می خواستند تربیت کرد. آنها می توانند ژاپن را خودشان کنترل کنند.

هوشینو ادامه داد: بیش از 70 پایگاه نظامی آمریکا در ژاپن وجود دارد که بهترین مکان ها را در ژاپن به خود اختصاص داده اند.

او گفت: «آمریکایی ها هنوز در بخش هایی از ژاپن به دختران و زنان توهین می کنند.

هوشینو گفت: پس از جنگ جهانی دوم، ما نیروی خود را داریم که هیچ اقدامی انجام نمی دهد و هیچ نیرویی برای تامین امنیت مردم ما ندارد.

وی با اذعان به اینکه وقتی تاریخ ایران را مطالعه می کنم شهدای شما همیشه حرف هایی می زنند که برای امنیت ملی شما بسیار موثر است، گفت: شهیدی به زنان ایرانی سفارش کرد که سیاهی چتر شما از خون سرخ شهدا پیروزتر است و این این یک شعار است و کاملاً درست است.

هوشینو افزود: آمریکا و انگلیس که می‌خواهند روی صندلی بنشینند، ابتدا لباس زنانه را دستکاری می‌کنند، زیرا وقتی پوشش زنان کم می‌شود، همت مردان خود به خود کم می‌شود و این غیرت مستقیم ملی است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن لباس زنان را هدف قرار داده است، گفت: زنان ما نمی توانند بگویند پوشش ما مربوط به خودمان است و ربطی به دیگران ندارد.

هوشینو در پایان گفت: «اگر می‌خواهید در امان باشید، باید ارزش‌های خود را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی به شما توهین کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید