امنیت پایدار کشور مرهون تلاش جامعه اطلاعاتی است


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816329

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای به وزیر اطلاعات فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نامه‌ای به حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات ضمن استقبال از فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام خمینی (ره) تاکید کرد: جامعه اطلاعاتی کشور به‌ویژه نقش وزارت اطلاعات به‌عنوان ناظر بر نظام در رصد دقیق و همه جانبه تهدیدات و خطرات و برخورد هوشمندانه، قاطعانه و مقتدرانه با آنها.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

ولادت با سعادت حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام مبارک باد. فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و موسم تکریم و تجلیل از زحمات وزارت اطلاعات برای حفظ ثبات و امنیت کشور در پیشگاه جنابعالی و مدیران و کارکنان فداکار و فداکار مجموعه افتخارآفرینی است. از نظام و ملت بزرگ ایران. تبریک می گویم.

بی شک جمهوری پهناور اسلامی ایران در شرایط تهدیدآمیز و متلاطم کنونی جغرافیای راهبردی پیرامون از نعمت امنیت پایدار و آرامش بی نظیر برخوردار است و با روندهای تهدیدآمیز ناشی از سیاست های مستکبران برای آینده منطقه مواجه است. و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نقش وزارت اطلاعات به عنوان چشم ناظر نظام در رصد دقیق و همه جانبه تهدیدات و خطرات و برخورد هوشمندانه، قاطع و مقتدرانه با آنها.

تداوم موفقیت و سربلندی سربازان و محافظان گمنام امام زمان (عج) در انجام مأموریت های خطیر محوله با عنایت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و پیروی از منویات و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا. حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال علو درجات و علو درجات را خواستارم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید