امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

در خلاصه این گزارش آمده است:

با یک جستجوی ساده در اینترنت کلمات تجمل گرایی را پیدا می کنید که در مقابل کمپ ها و کلینیک های مواد مخدر بخشی از ادبیات جامعه ما شده است. کمپ هایی با امکانات هتل چند ستاره و زمان آزاد بیشتر نسبت به کمپ های مدرسه. خلاصه اینکه در ماجرای زندگی سلام امروز بهانه ای کردم که برادر فرضی مواد مخدر شیشه را بهانه ای کردم تا با چند کمپ و کلینیک خصوصی معروف و گران قیمت در شهرهای تهران، اصفهان و … تماس بگیرم تا از اطلاعات کامل مطلع شوم. طیف وسیعی از گزینه های آنها، منو قیمت آنها را خواهد گرفت و …. همچنین از یک محقق وابستگی پرسیدیم که آیا خروج از یک کمپ مجلل به احتمال زیاد موفقیت آمیز است یا اینکه استفاده از این امکانات تاثیری در روند کار نخواهد داشت؟

استخر، بدنسازی، پلی استایرن و غیره؛ قیمت تقریبی؟ 30 میلیون تن

امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

بیلیارد و میز بیلیارد در کنار سالن بدنسازی و تخت های قاب بندی شده در فضایی مفرح و شاد در تبلیغات پذیرایی و در کنار نوشته های VIP و لوکس این کمپ. دبیر تلفنی این کمپ که نسبت به موارد قبل عادلانه تر است، درباره شرایط ترک معتادان گفت: ما در اینجا دوره های 21 روزه هم داریم که برای این دوره سه هفته ای حدود سه میلیون تن هزینه دارد. البته از آنجایی که از تهران دور هستید، می توانید برای بیمار خود آمبولانس بفرستید یا یکی از افرادی که آمبولانس شخصی دارند را به شما معرفی کنید. اما توصیه من این است که مرد تنها به این کمپ بیاید. با توجه به اعتیاد برادرتان به شیشه این دوره 21 روزه باید حداقل 2 یا 3 دوره دیگر تکرار شود و او باید حدود دو ماه را در این کمپ بگذراند و هزینه آن حدود 20 میلیون تن خواهد بود. برای پذیرش بیماران کلیه آزمایشات از PCR تا اعتیاد و … را انجام می دهیم. “لطفاً قبل از رسیدن بیمار، برای تکمیل پرونده، شخصاً به ما مراجعه کنید.”

دارای پزشک، پرستار، خدمات و روانشناس 24 ساعته. قیمت تقریبی؟ از 20 تا 35 میلیون تن

امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

مردی گفت: برای ورود به اینجا، هر بیمار باید آزمایش بدهد تا میزان و نوع مصرف دارو مشخص شود. در مورد قیمت ها هم باید بگم که اتاق های عمومی ما شبی 1 میلیون و 400 هزار تن و اتاق های شخصی 2 میلیون و 100 هزار تن در شب می باشد. دوره های ما 14 روز شروع می شود و بسته به شرایط بیمار، می تواند در همان 14 روزی که بعید می دانم یا ممکن است طولانی تر باشد، تمام شود. به همه این هزینه ها باید مبلغ اضافی برای داروها و آزمایشات اضافه کنید که حدود یک تا 3 میلیون تن است و در نهایت به کل هزینه اضافه می شود. برای انتقال بیمار باید با آمبولانس شخصی نیز موافقت کرد که قیمت آن بسته به مسیر متفاوت است. “برای اطمینان از بهبودی، اگر اجازه دهید کل فرآیند تکمیل شود، زیرا نه، مطمئن باشید که سرکوب موفقیت آمیز خواهد بود.”

امکان بیهوشی معتاد برای انتقال به کمپ! قیمت تقریبی؟ 11 میلیون تومان

امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

به آمبولانس شخصی رفتیم. این موسسه که برای کاهش هزینه ها اصرار دارد بیمار را پیاده بیاورد، گفت: بهتر است بیمار را به تنهایی به تهران بیاوریم تا او را انتقال دهیم. این باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود. اما اگر نمی توانید و اصرار دارید که تیم ما برای انتقال بیمار از مشهد به تهران بیاید، باید حدود 11 میلیون تن را کنار بگذارید. روش انتقال ما این است که نمی توانیم در خیابان یا در ملاء عام این کار را انجام دهیم، زیرا جرم است و فقط باید در خانه باشد تا بتوانیم فرد مورد نظر را مواد مخدر کنیم و سپس او را به کمپ منتقل کنیم. یک نفر باید در تمام مسیر بیمار را همراهی کند. “اگر می خواهید، به ما اطلاع دهید تا بتوانیم همین الان اقدام کنیم و با شما تماس بگیریم.”

ترک اعتیاد به مدت 21 روز؟

امکانات برخی از کمپ های ترک اعتیاد

نکته مهم این است که درمان فقط یک آزمایش منفی نیست، بلکه به معنای تسلیم شدن و بهبودی، ترک مواد مخدر و هر گونه رفتار مضر مرتبط با آن است، زیرا برخی افراد به طور موقت مصرف مواد را قطع می کنند، اما به دنبال برخی سوء مصرف ها هستند. آنها نشان می دهند که این نشان می دهد که روند بهبودی به درستی تکمیل نشده است. حالا به نظر شما امکان ترک مطالب و رفتارهای همراه بعد از 20 روز یا بیشتر وجود دارد؟ به یاد داشته باشید که برای ترک اعتیاد، گاهی اوقات ادامه درمان تا پایان عمر در نظر گرفته می شود و به نظر می رسد هر آنچه در کوتاه مدت انباشته شده است، در کوتاه مدت از دست می رود.

دیدگاهتان را بنویسید