امکانات مشاغل خانگی افزایش یافته است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916552

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

حامد آرامش از افزایش سقف تسهیلات و حمایت های فردی در حوزه مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه مورد نیاز کارگران خانگی و اقدامات متعاقب آن دبیرخانه سازمان و ستاد مددکاری مشاغل خانگی وزارت متبوع سقف تسهیلات انفرادی. وام اشتغال زایی به یکصد و پنجاه میلیون تومان و سقف کمک یا تسهیلات به کارفرما حداکثر تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: این رشد 50 درصدی در تسهیلات فردی و 100 درصدی در تسهیلات کمکی نشان از توجه دولت سیزدهم مردم به ایجاد اشتغال پایدار، رفع بیکاری، فقرزدایی و حمایت از زنان و جوانان دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: سیستان و بلوچستان با داشتن فرهنگ غنی از شمال تا جنوب، ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی دارد و رویکرد اداره کل تعاون، کار و بهزیستی با کمک سایر دستگاه های اجرایی و بانک های کار از فعالان این حوزه حمایت می کند.

آرامش گفت: دولت سیزدهم با تسهیل و رفع موانع در صدور پروانه مشاغل به ویژه پروانه مشاغل خانگی توجه به اشتغال را به صورت عینی و عملی نشان داده است و افراد جویای کار به ویژه بانوان باید از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید