امکان omicron در بیجار وجود دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر مرسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی گفت: موارد خاصی از عفونت امیکرون در بیجار هنوز شناسایی نشده است زیرا در حال حاضر امکان تشخیص این سویه در آزمایشگاه های مرجع وجود دارد، اما این دلیل نمی شود که به طور قطعی بگوییم. که تاج اومیکرون وارد بیهار می شود.

وی افزود: در چند روز اخیر بیماران بیشتری به اورژانس بیمارستان و مطب پزشکان این شهرستان برای کودکان مبتلا به علائم کرون مراجعه کرده اند.

مرسا ادامه داد: اکنون 4 نفر زیر 10 سال به دلیل مشکلات ریوی در بخش عروق کرونر بیمارستان امام حسین بیجار بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بیجار ادامه داد: وضعیت مدارس این شهرستان برای بیماران مبتلا به علائم کرون و رعایت نکردن پروتکل ها بسیار نگران کننده است. اگرچه او شخصاً به مسئولان شهری هشدار می دهد که مدارس را تعطیل کنند، اما اراده ای برای تعطیلی مدارس وجود ندارد و اگر دانش آموزان به همین ترتیب به مدرسه بروند، در سه هفته آینده با وجود 40 برابر قدرت، شیوع بیماری و فاجعه خواهیم داشت. تاج آمیکرون، او به او پیشنهاد کرد.

وی در پایان با ابراز گلایه از اینکه شهروندان در اجرای پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک هر روز متضرر می شوند و در صورت ادامه مجدد وارد پیک کرونا و شرایط قرمز و تعطیلی اصناف می شویم، به شهروندان توصیه کرد از ماسک استفاده کنند. وی گفت: تنها راه مقابله با سویه امیکرون واکسیناسیون است و شهروندان باید نوبت سوم واکسن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید