امیدوارم بتوانیم خودمان را مقابل فولاد ثابت کنیم

ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790864

مربیان تیم های فوتبال و نساجی در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با تیم نساجی گفت: بازی فردا هم مثل همه بازی ها سخت و دشوار است چرا که در فوتبال ایران کیفیت بازیکنان و تیم ها به هم نزدیکتر است و کمبود خلاقیت مانع بازی می شود. بیا نزدیکتر. فردا باید با تمرکز بالا و میل به موفقیت وارد میدان شویم. شرایط تیم ما مورد تایید من نیست اما خوشحالم که با این بازیکنان کار می کنم. در این چند هفته بازیکنان تیم ما نشان دادند که توانایی های بالایی دارند. با توجه به اینکه مسابقات پرتنش و سخت است، تیم ما بیشترین آسیب را می بیند زیرا پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود.

نوکونام با بیان اینکه زمانی که به فولاد آمدم فقط یک روز فرصت باقی مانده بود و نتوانستیم بازیکنی به تیم اضافه کنیم، گفت: مانند سال گذشته تمام تلاش خود را می کنیم و انگیزه داریم و جای نگرانی نیست زیرا همه ما هستیم. آماده برای بهترین عملکرد. “به خاطر داشته باشید. در اسپانیا گفته می شد بدنسازی مانند بنزینی است که در باک ماشین ریخته می شود، روشی که ما در دو سال گذشته تمرینات تیم بدنسازی را انجام دادیم این بود که شرایط تیم ما عالی بود تا اینکه پایان فصل و هر چه بهتر پیش رفتیم. شرایطی که من برای بدنسازی در تیم در نظر می‌گیرم، شرایطی است که تیم می‌تواند در یک فصل پرتنش حضور داشته باشد و فصل را پشت سر بگذارد.

نکونام گفت: آمادگی داریم با توجه به فشار زیاد مسابقات در آینده شرایط برایمان سخت تر شود. با توجه به این شرایط تنها تیمی که در فوتبال بازنده است تیم فولاد خوزستان است چون تعداد بازیکنان ما محدود است. اگر بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و امیدوار باشیم به نتایجی که در لیگ می گیریم فکر نکنیم و برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: برای سرمایه گذاری و کسب نتیجه باید یک بازیکن درجه یک در تیم حضور داشته باشد تا بتواند در یک لحظه و ثانیه نتیجه را تغییر دهد اما اگر بخواهیم از بازیکنان جوان و آینده دار استفاده کنیم. ، فقط باید برای آن فکر کنیم. بیایید به یک رتبه خوب در لیگ برسیم. تیم ما باید سخت کار کند و در نهایت با هیچ نتیجه ای مشکلی نخواهیم داشت اما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در ادامه لیگ مشکلی پیش نیاید.

او گفت: فقط تیم برای ما مهم است و فرد مهم نیست. و حتی اگر بازی نکرده باشند، قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت. تیم های رقابتی موفق به جذب چنین بازیکنانی با قیمت های عالی شده اند. در فوتبال ایران تیم هایی هستند که حداقل دو برابر ما سرمایه گذاری کرده اند اما نه سهمیه گرفته اند و نه برنده شده اند. همه فوتبال فقط پول و بازیکنان نیست. هواداران فولاد به یقین می دانند که در مدت سه سالی که در خدمت باشگاه فولاد بودم این اعتقاد وجود داشت که بازیکنان باکیفیتی را برای کار در این تیم جذب خواهم کرد و از فولاد قدردانی می کنم.

وی افزود: باید نیم فصل را ادامه دهیم و بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشیم. قطعا در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد. قطعا تیم را برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا تقویت می کنیم. من دوست ندارم در تیمی کار کنم که نمی خواهد برای موقعیتی بجنگد. من آدمی نیستم که برای تیمی کار کنم که بخواهد جایگاه معمولی در جدول داشته باشد. با توجه به مصدومیت های متعددی که داریم باید کار را به نیم فصل پیش ببریم و در قسمت دوم فصل تیم را تقویت کنیم. فولاد تیم خوب و حیاتی برای لیگ ایران است و تیم خوبی داریم که نیاز به نفرات زیادی دارد اما باید با این شرایط نیم فصل جلو برویم. یکی از صحبت هایی که در ابتدای فصل با مدیران باشگاه انجام شد، تقویت تیم بود و این موضوع مورد تایید مدیران نیز قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم بهترین نفراتی را که برای تیم تلاش می کنند جذب کنیم. قطعا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت. هر بازیکنی که سخت کار کند با ما خواهد بود و هرکس سخت کار نکند در نیم فصل ما را ترک خواهد کرد.

نکونام درباره داوران هم گفت: سال اولی که من سرمربی فولاد بودم تیم ما باید دوم می شد اما با اشتباهات داوران رتبه دوم را از دست دادیم. سال گذشته تیم ما از داوری خیلی متضرر شد. امسال نه بردیم و نه از داوری باختیم. خوشبختانه امسال تیم هیچ مشکلی برای داوری نداشته است.

ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران درباره دیدار فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: سخت ترین بازی فصل را باید در اهواز انجام دهیم. فولاد تیمی با ساختار خوب و مربی توانمندی است و نکونام سرمربی این تیم در دو سه سال اخیر وضعیت خوبی در مربیگری داشته و تیم هایش با ساختار و سبک خاصی بازی می کنند. فردا یک بازی بسیار تاکتیکی تحت فشار بالا و یک بازی نزدیک داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنانی که مصدومیت جزئی دارند به دیدار فردا برسند، دو تیم با تمام وجود به مصاف هم بروند و بتوانیم وقت تلف شده را جبران کنیم و امتیازات را جبران کنیم و از زمین خارج شویم. میدان با دستان پر.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید