امیدوارم بدشانسی ادوار گذشته تیم فوتبال امید به پایان برسد/ فهری توانایی و تجربه لازم را برای هدایت کاروان ایران دارد.

ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780656

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در گذشته بدشانسی داشتیم اما امیدواریم روند موفقیت ها ادامه داشته باشد و تیم فوتبال امید در المپیک پیش رو شرکت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیکاووس ساعدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: دوره چهار ساله این کمیسیون 13 آبان ماه به پایان می رسد و در حال بررسی تعیین 15 نفر بر اساس قوانین کمیسیون هستیم. شرایط برای ثبت نام داوطلبان فراهم شد و 56 قهرمان اعلام آمادگی کردند. این انتخابات طبق قوانین در 12 نوامبر برگزار می شود. این کمیسیون یکی از کمیسیون های مهم کمیته ملی المپیک است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کمیسیون قبلی جنجال زیادی داشت، گفت: هر 18 کمیسیون این کمیسیون فعال هستند و بالغ بر 200 کارشناس در کمیسیون ها حضور دارند. كميسيون ورزشكاران نيز به رسالت خود عمل كرده و اميدواريم كميسيون جديد به همين منوال ادامه داده و مؤثر واقع شود. همچنین این کمیسیون در انتقال مشکلات به ورزشکاران نقش مشورتی دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند صعود تیم ملی فوتبال امید به فینال زیر 23 سال آسیا اذعان داشت: در گذشته بدشانسی داشتیم، امیدواریم روند موفقیت ها ادامه داشته باشد و جادو شکسته شود تا تیم امید با خوبی های خود. توانایی ها و صلاحیت ها در المپیاد در آینده شرکت کنید.

سعیدی در گفتگو با رادیو تهران درباره انتخاب پیمان فهری برای هدایت کاروان ایران در بازی های آسیایی 2022 گفت: دیروز در هیات اجرایی همه متفق القول بودیم که او مهارت و تجربه لازم را دارد. فهری معاون کاروان ایران برای المپیک توکیو بود و با سجادی همکاری می کرد. امیدواریم نتایج خوبی برای بازی های آسیایی هانگزو کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید