امیدوارم به زودی شرایط برای حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود

ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922065

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد به زودی شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مهدی تاج که به همراه احمدرضا براتی و تههورت حیدری اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه هیات فوتبال خوزستان حضور یافتند. گفت: در این دیدار از رسانه ها و مدیریت فوتبال تشکر می کنم. همچنین از حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان در جلسه تشکر می کنم. در زمینه ورزش، مرکز اصلی اداره کل ورزش و جوانان است. همه ما وظیفه داریم با ادارات اصلی ورزش و جوانان در سراسر کشور همکاری داشته باشیم. این یک رویه است و فقط مربوط به خوزستان نیست بلکه به کل کشور برمی گردد.

وی ادامه داد: در خصوص خوزستان این استان دارای سه تیم لیگی در رشته فوتبال است. اگر ظرفیت اجازه داده شود، این استان می تواند لیگ برتری داشته باشد. ضمن اینکه خوزستان تیم هایی از لیگ 1، لیگ 2، فوتسال و… دارد که سهم خوزستان در تیم های ملی ما هم فوق العاده بالاست. این یعنی خوزستان با فوتبال آمیخته شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از حضور در مجمع خوزستان بسیار خوشحالم. امیدوارم در این جلسه تصمیم بگیریم که بهتر شویم. هیئت های فوتبال در سراسر کشور مسابقات متعددی را برگزار می کنند. ضمن اینکه امیدوارم به زودی شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم شود. مشکل آلودگی هوا در آن چند روز تهران به حدی بود که حتی برای اجرای مسابقه هم مشکل داشتیم. حضور تماشاگران باعث نشاط بیشتر مسابقات می شود.

تاج افزود: جلسه ای با استاندار محترم خوزستان خواهیم داشت. ما از استان انتظار داریم. در واقع برخی از تیم ها در استان دچار مشکل هستند و شاید در این جلسه بتوانیم روند خوبی را طی کنیم که باعث کاهش کسری ها شود. فدراسیون فوتبال هم وظایفی دارد. همچنین شورای فوتبال خوزستان نیز در این راستا کمک کند. خوزستان تیم های بسیار خوبی در سطوح مختلف دارد اما مشکلاتی هم وجود دارد که سعی داریم با همکاری مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان، استاندار محترم و … این مشکلات را به حداقل برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید