امیدوارم در جام ملت ها شرکت کنم


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919100

بازیکنان استقلال بعد از دربی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی کایدی پس از تساوی 2 بر 2 استقلال و پرسپولیس در دبی 99 پایتخت گفت: بازی زیبایی بود و خدا را شکر بازی مساوی شد. قلب ها باید شکسته شود و این می تواند همه را راضی کند. حس چند سال پیش دربی در این بازی وجود نداشت و هیجان دربی هفته قبل اصلا وجود نداشت، اما با این وجود مردم بازی زیبایی را دیدند.

وی در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال به هو شدن محمدحسین زاهدی فرد گفت: اشتباهات داوری همیشه در فوتبال ایران بوده و این اولین بار نیست که این اتفاق می افتد. اعلام سه دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم که دو گل به ثمر رسید و 7.8 تعویض انجام شد نیز اشتباه بود و می توانست حداقل 5 دقیقه بیشتر باشد. داوری همیشه ایرادات و مشکلات خود را دارد. تا زمانی که VAR بیاید ما مشکلات زیادی خواهیم داشت و این بازی به VAR نیاز داشت.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی باعث شد در دربی از لیست تیم ملی به نیمکت نشینی برود، گفت: یک هفته تحت فشار زیاد تمرین کردیم و هوا بد بود و زمین هم ایراد داشت. و مشکلات زیادی وجود داشت. من این هفته با مصدومیت تمرین کرده ام و در نهایت نظر مربی است که چگونه تصمیم بگیرد و به آن احترام می گذارم.

کایدی درباره امید به بازگشت به لیست تیم ملی برای جام ملت های آسیا گفت: خدا بزرگ است.

او در مورد از دست دادن جام جهانی گفت: “نمی دانم اما باید بخشی از آن بوده باشد و امیدوارم خوب باشد و در سال های آینده کمک کنم.”

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در رختکن به دلیل پاس ندادن به پیمان بابایی در دقایق پایانی چیزی به او نگفت، گفت: من چیزی نگفتم. او بیش از همه ناراحت بود و نیازی به صحبت کسی نیست.

کایدی درباره برگزاری دربی بدون تماشاگر گفت: «خیلی خیلی خیلی بی‌قلب بود.» ابتدا قرار بود این بازی با هواداران برگزار شود، بعد قرار شد 15 هزار نفر بیایند. هیچ بازی بدون هوادار معنا و لذتی ندارد. امیدوارم هوا خوب باشد و هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

وی درباره پیشرفت تیم فوتبال استقلال گفت: پیشرفت خوب است و ما خیلی تهاجمی بازی می کنیم. ما در همه بازی ها به خصوص در این بازی از همه تیم ها بهتر بودیم. ما فقط به قهرمانی فکر می کنیم.


مهدی پور: پرسپولیس در جریان بازی نتوانست موقعیت ایجاد کند

مهدی مهدی پور پس از تساوی 2 بر 2 استقلال و پرسپولیس در دربی 99 گفت: این دیدار برای من جذابیت همیشگی را نداشت چون همیشه دربی از دو سه هفته قبل شروع می شد و هیجان ادامه داشت. فوتبال و دربی کار مردم نیست و برای من شخصا بازی آن هیجان را نداشت. باید پیروز می شدیم اما از ضربات ایستگاهی گل خوردیم و امتیازات تقسیم شد. پرسپولیس از ضربات ایستگاهی خوب کار کرد و البته در طول مسابقه نتوانست موقعیت ایجاد کند.

وی درباره مصدومیت آرش رضوند گفت: ارتباط داخلی او آسیب دیده و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد.

مهدی پور درباره حضور در اردوی تیم ملی قبل از اعزام به جام جهانی و کنار گذاشته شدن از لیست نهایی گفت: این موضوع به نظر کی روش بستگی داشت. موفقیت تیم ملی برای ما مهم بود. چه من بودم چه شخص دیگری، این نظر کیروش بود.

هافبک استقلالی ها درباره حضور 25 بازیکن در جام جهانی و خالی بودن جای یک نفر در لیست گفت: کی روش باید پاسخگوی این موضوع باشد و نمی توانم نظر خاصی بدهم.

وی درباره انگیزه خود برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: 100 درصد انگیزه دارم. ابتدا سعی می کنم به استقلال کمک کنم چون اولویت من استقلال است تا نشان دهم چه کار می توانم انجام دهم. قطعا به تیم ملی برای جام ملت ها فکر می کنم.


محبی: مشکل من با سانتاکلارا حل شد

محمد محبی پس از تساوی 2 بر 2 استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت درباره اعتراض بازیکنان استقلال به خطاهای داور گفت: زهدی فر هموطن و دوست من است اما بعد از گل دوم خیلی سخت گیری کرد. بدن برای پرسپولیس.” و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. واقعا جای تاسف دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی صنعت نفت جبران کنیم.

وی درباره قرار نگرفتن در ترکیب نهایی جام جهانی 2022 قطر گفت: سعی می کنم روی عملکرد خودم تمرکز کنم و بازی به بازی عملکرد خوبی داشته باشم و بقیه را به سرمربی تیم ملی واگذار می کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره حل مشکلاتش با باشگاه سانتا کلارا پرتغالی و همچنین مشکلات مالی استقلال گفت: مشکلات حل شده و مشکلات مالی در اختیار من نیست.


مهری: حیف. موقعیت های ما بهتر از پرسپولیس بود

سعید مهری پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس گفت: من صحنه را ندیدم اما ظاهرا به خاطر اولین خطا اعتراض کردند و معتقد بودند خطا نبوده است. من صحنه را ندیدم

او در مورد از دست دادن برتری تیمش در دقایق پایانی گفت: شرم آور است. اگرچه پرسپولیس توپ و میدان بیشتری داشت اما موقعیت های ما بهتر بود و می توانستیم از آنها استفاده کنیم. متأسفانه از دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. واقعا جای تاسف داره انشاالله بتوانیم جبران کنیم.


مرادمند: از اینکه برد را از دست دادم عصبانی هستم

محمدحسین مرادمند پس از تساوی سین پوشان مقابل پرسپولیس در دربی 99 گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود اما از نتیجه ناراحتم. فقط میخوام یه چیزی بگم و برم. همه ما جام جهانی 2022 قطر را دیدیم و احساس می کنم قوانین داوری در ایران با جام جهانی متفاوت است. داور فقط 15-20 دقیقه بدون برخورد بازی می کند.

وی تصریح کرد: به نظر من بهتر است داوران ما چهار دیدار جام جهانی را تماشا و آنالیز کنند. خیلی از برخوردها اصلا اشتباه نبود و بازی بود و هم ما و هم بازیکنان پرسپولیس از این موضوع ناراحت بودیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره دریافت دو گل هم فرم از پرسپولیسی ها گفت: گل هایی که به این شکل زده می شود به دلیل عدم تمرکز است. من و بقیه تمرکزمان را از دست دادیم. از سوت های مکرر داور خسته شده بودیم و با وجود اینکه شاهد دوئل ها و درگیری های زیادی در جام جهانی بودیم، داوران اصلاً دم نمی زدند. داور فقط 20 دقیقه بازی کرد و بسیاری از برخوردها اصلا خطا نبود.


میرزایی: اگر ضربه ایستگاهی به پرسپولیس نمی دادیم، برنده می شدیم

رضا میرزایی پس از تساوی 2 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 99 گفت: ما برای هر بازی روی نقاط قوت و ضعف حریف کار می کنیم و هر بازی سه امتیاز دارد. در این بازی شانس با ما یار نبود و در دقیقه 90 به گل رسیدیم. می توانستیم بازی را ببریم اما این اتفاق نیفتاد.

او درباره عملکرد دفاعی استقلال در نیمه دوم گفت: اگر فرصت داشتیم برنده می شدیم، اگر ضربه ایستگاهی به آنها نمی دادیم شرایط فرق می کرد و بازی را می بردیم. طبیعی است وقتی تیمی جلوتر است کمی عقب بیفتد.

هافبک استقلال با بیان اینکه این تیم می تواند در این فصل قهرمان شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم همه راضی باشند و سپس قهرمانی برای ما و هواداران رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید