امیدوارم شاهد شکوفایی سینمای عدالت محور ، انسان دوست و متعالی برای کودکان و نوجوانان باشم

زمان: 16:59
منتشر شده در: 1400/07/16
کد خبر: 1774351

پیام رئیس سازمان فیلمسازی به جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ؛

رئیس سازمان فیلمسازی گفت: امیدوارم در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی سینمای عدالت محور ، انسان دوستانه و متعالی برای کودکان و نوجوانان در تعامل با فیلمسازان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ، “محمد حزایی” معاون وزیر و رئیس سازمان فیلمسازی با ارسال پیامی به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان.

متن پیام رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

“به نام خدا

خداوند متعال را شاکرم که سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در شرایطی فعالیت خود را آغاز می کند که به برکت فرهنگ خانه اسلامی از یک سو شاهد رشد و برتری کارگردانان تازه کار در این زمینه و از طرف دیگر ، مخاطبان خود را ارتقا دهید.

به افتخار رزمنده شجاع ایذه ، علی لندی ، که شرافتمندانه و جسورانه همراه با دیگر شهدای روی زمین ، برگ تازه ای از کرامت انسانی را به نام خود در تاریخ ایثارگری این کشور سپرده است ، از این فرهنگ استقبال کرد. رویداد.

آنها از هنرمندانی که در سایه تحریم های ظالمانه نظام سلطه بر جهان ، همچنان بذر شادی و امید را در قلب کودکان و نوجوانان ایجاد می کنند ، قدردانی می کنند و آثار سرشار از عشق و پاکی را خلق می کنند و صدا را بلند می کنند. ظلم به مردم بزرگ ایران. کارگردانان اختصاصی ایران اسلامی ، با وجود همه سختی های زندگی ، مطمئناً در این سالها با کمترین انتظارات و انتظارات دین خود را ادا کرده اند و سهم بسزایی در ثروت این منطقه داشته اند.

در گام دوم انقلاب اسلامی در ایران ، امیدواریم تجربه کارگردانان جوان و جوان مانند گذشته که با افتخارات ارزشمندی در داخل و خارج همراه است و نقش مهمی در رساندن سینمای ایران به جهان داشته است. ، نقشه راه خوبی برای آینده این سینما است.

در نهایت ، امیدوارم از طریق تعامل با کارگردانان ، در آینده ای نه چندان دور ، شاهد شکوفایی سینمای عدالت محور ، انسان دوستانه و متعالی برای کودکان و نوجوانان باشیم.

محمد خزایی

معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید