امیدوارم پاورلیفتینگ مجوز حضور در بازی های آسیایی را بگیرد/ اتفاقات خوبی در فدراسیون بدنسازی در حال رخ دادن است.


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883220

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در زمینه کسب افتخارات جهانی، تمرین و مدیریت در فدراسیون بدنسازی در حال رخ دادن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر توسعه ورزش های حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان ضمن حضور در مراسم قرعه کشی لیگ پاورلیفتینگ و تجلیل از ورزش های قدرتی قهرمانان گفت: ابتدا باید به دستور دکتر نصیرزاده باشد که با نظم و درایت فدراسیون بدنسازی را اداره می کنند، ممنون. خوشبختانه اتفاقات خوبی در عرصه های افتخارات بین المللی، آموزشی و حاکمیتی در حال رخ دادن است و هر روز بیش از هر زمان دیگری رخ می دهد.

و افزود: خسته نباشید به مربیان، قهرمانان و کسانی که در این فدراسیون زحمت زیادی می کشند می گویم مایه افتخار کشور هستند.

سرپرست اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: زمانی که با دکتر نصیرزاده صحبت کردم به ایشان گفتم که دوست دارم ورزش پاورلیفتینگ هر چه زودتر مجوز حضور در بازی های آسیایی را بگیرم تا شاهد باشیم. چگونه ورزشکاران کشور برای ما مدال می گیرند و باعث افتخار آنها می شوند زیرا ورزشکاران این رشته مدال آور ورزش کشور است.

فرهادیان در پایان گفت: در این ایام گرانقدر از خداوند منان توفیق و افتخار را برای همه ورزشکاران و ورزش کشور خواستاریم. خداوند همیشه پرچم کشور عزیزمان را بر بلندای سکوهای جهانی ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید