امیدواریم با این تیم ملی با کیفیت به مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم و از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تمرینات استفاده کنیم.


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822306

ما از تمام فرصت های خود برای حضور در جام جهانی استفاده خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همه امیدوارند با چنین تیمی با کیفیت به مرحله اول صعود کنند و این امید شدنی است.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ به نقل از خانه ملت; سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره پیش بینی خود از نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر گفت: پیش بینی در این زمینه بسیار سخت است اما من به عنوان وزیر ورزش و به عنوان یک ورزشکار از دو منظر به این سوال پاسخ دهید: دهم؛ با اینکه کارشناس فوتبال نیستم، اولاً این قرعه فرصت خوبی برای تیم ملی فوتبال کشورمان است و در این مسابقات مقابل چند تیم حضور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبیعتا رقابت با تیم های انگلیس و آمریکا برای ما بسیار مهم خواهد بود و باید برای هر مسابقه تدابیر ویژه ای داشته باشیم. چرا سبک بازی این دو تیم با یکدیگر متفاوت است. از طرفی باید تماشا کنیم که کدام تیم در پلی آف اروپا برنده می شود و برای آن برنامه داشته باشیم. به همین دلیل بازی های تدارکاتی و نحوه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی اهمیت زیادی دارد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز حمایت حداکثری از تیم ملی ایران گفت: همه ملت از موفقیت تیم ملی برخوردار خواهند شد و به گفته کارشناسان امروز یکی از آماده ترین تیم های ملی در گذشته را داریم. جام جهانی بعد از کره جنوبی بود و از نظر فنی صعود ما بسیار امیدوارکننده است، بنابراین همه امیدوارند با چنین تیمی با کیفیت از مرحله اول صعود کنیم و این امید شدنی است.

وی درباره آماده سازی ملی پوشان و دیدارهای تدارکاتی برای ورود تیم ملی به جام جهانی تصریح کرد: وظیفه اصلی در این زمینه با خود فدراسیون است و در حال حاضر کارشناسان و عمل گرایان از جمله رئیس فدراسیون هستند. فوتبال. فدراسیونی که می تواند در این زمینه گام های مهمی بردارد و ما در ابعاد مختلف از جمله ترافیک، منابع مالی و استفاده از ظرفیت وزارت امور خارجه نقش حمایتی داریم.

سجادی در پایان گفت: حتی حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه هم برای حمایت از تیم ملی ایده های متعددی داشت و قطعا از تمام فرصت های خود برای ورود به جام جهانی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید