امیدواریم با تلاش کادر قضایی و قضات رضایت مردم افزایش یابد.


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878551

رئیس شورای سنجش اجرای عدالت را کار سختی برای قوه قضائیه خواند و ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان و قضات در قوه قضائیه هر روز رضایت مردم از این دستگاه افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس شورای تشخیص تقلید با تبریک یاد و خاطره آیت الله بهشتی و سایر شهدای حادثه تروریستی هفتم تیرماه به مناسبت هفته قوه قضائیه، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت: تحول عظیمی در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی برای مدت کوتاهی رخ داد و بازسازی نظام قضایی ایران مرهون تلاش ها و مجاهدت های این شهید بزرگوار است.

رئیس شورای ارزشیابی در ادامه از زحمات رئیس قوه قضائیه در دوره جدید قوه قضائیه قدردانی کرد و گفت: خدمتگزار قوه قضائیه هستیم و برای آن ارزش قائل هستیم و برای همه قضات محترم و اعضای عزیز قوه قضائیه آرزوی موفقیت داریم. قوه قضائیه در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی.

آیت الله آملی لاریجانی اجرای عدالت را کار سختی برای قوه قضائیه دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش کارکنان و قضات، رضایت مردم از قوه قضائیه هر روز افزایش یابد.

در پی اظهارات رئیس شورای سنجش، بررسی پیش نویس سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه آغاز شد.

محمد باکر ذوالقدر دبیر شورای تشخیص مصلحت پیش از بررسی مفاد این پروژه با بیان اینکه اولویت سیاست های مشترک برنامه هفتم بر مبنای پیشرفت اقتصادی است، از تشکیل جلسات متعدد مشترک خبر داد. کمیسیون سیاست های مشترک کردستان: با جمع بندی موضوعات کمیسیون مشترک، چهار ابرچالش در اقتصاد کشور شناسایی شده و با پرداختن به این چالش ها و رفع آنها، سیاست های مشترکی تدوین می شود.

دبیر شورای تشخیص رشد اقتصادی کم و پرنوسان، تورم بالا، افزایشی و مزمن، بیکاری بالا، اشتغال و فقر پایین و نابرابری اقتصادی را چهار چالش اصلی توسعه اقتصادی کشور برشمرد.

اعضای مجمع در جلسه امروز با تاکید بر اولویت «پیشرفت اقتصادی عدالت محور» در کنار اجرای سایر سیاست های کلان در برنامه هفتم توسعه، با تعیین میانگین رشد اقتصادی 8 درصدی طی سال های اجرای این برنامه موافقت کردند. . لازم به ذکر است تصمیمات شورا حسب مورد در خصوص سیاست های مشترک پیشنهاد و با تایید مقام معظم رهبری نهایی خواهد شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد به منظور تسریع در بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم، جلسات مجمع تشخیص به صورت مستمر و چند روز در هفته برگزار شود.

بر اساس این گزارش، جلسه امروز با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، معاون برنامه ریزی و بودجه، قائم مقام بانک مرکزی، روسای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه به عنوان نمایندگان دولت و مجلس برگزار شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید