امیدیان: اخراج ذوبی ها طبیعی بود/ تاتار: از داوری راضی نیستم


زمان: 18:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809422

مربیان ارشد تیم های فوتبال ذوب آهن و پیکان در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال امیدیان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به شکست در بازی قبلی که شکست تلخی را در خانه (در مقابل هواداران) متحمل شدیم، بازیکنان ما آمادگی بسیار خوبی برای این دیدار داشتند. بازیکنان پیکان چون در چهار پنج روز گذشته که در خانه شکست خوردیم سخت کار کرد.

وی افزود: با بازی منظم با تفکراتی که آقای حسینی در این هفته داشتند توانستیم ریکاوری و تمرین خوبی داشته باشیم و توانستیم نقاط قوت حریف را مهار کنیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم. امیدوارم ذوب آهن همچنان موفق باشد چرا که من، آقای حسینی و سایر اعضای کادر فنی پیکان در ذوب آهن بازی می کردیم یا مربی بودیم و دیگ ویژه ای برای این تیم داریم.

پیکان سرمربی فوتبال با اشاره به اخراج بازیکن ذوب آهن خاطرنشان کرد: اولین اخطاری که بازیکن ذوب آهن گرفت شبیه سازی بود و اخطار دوم تیم ما را از ضدحمله جلوگیری کرد که طبیعی بود. از بچه هایمان پرسیدیم که برخوردی با بازیکن ذوب آهن رخ نداده و او اخطار شبیه سازی گرفت و در ادامه به دلیل طبیعی بودن کارت زرد دوم از ضدحمله ما جلوگیری شد.

امیدیان گفت: باید از کادرفنی و مدیرعامل ایران خودرو و همچنین مدیرعامل جدید باشگاه تشکر کنم. در این چند روز مدیریت باشگاه بسیار سخت کار می کند و من برای آنها بسیار خوشحالم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در پایان امیدوارم ذوب آهن که تیم شهر من است به روزهای خوبش برگردد.

تارتاروس: فساد بیداد می کند

مهدی تارتار پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: آمدن به کنفرانس برایم خیلی سخت بود. من قصد نداشتم با اتفاقات بازی امروز بیایم، اما شروع کردم به احترام به رسانه ها. دوست دارم داور آقای گلامی برای من بیاید و بگوید چرا این اتفاق افتاد. درست زمانی که در تمام طول بازی بودیم و هر لحظه می توانستیم گل بزنیم، داور در پنالتی اشتباه نکرد و به بازیکن ما کارت بی حساب داد و دو دقیقه بعد اخطار دوم را نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: واقعاً نمی دانم چه بگویم، امیدوارم دستگاه های نظارتی بررسی کنند. من کم کم شخصیت و رکوردم را گرفتم و با یک سوت همه را به باد نمی دهم. در بازی امروز ابهامات زیادی به وجود آمد و امیدوارم مسئولان به این وضعیت فکر کنند و بگویند چرا این اتفاق افتاد. آیا ما نگران نیستیم؟ ما کار نمی کنیم؟ چرا با ما این کار را می کنی؟ آیا این کارخانه ذوب نگران این هیات عظیم نیست؟ چه کار می کنی؟

وی با اشاره به اتفاقات بازی ذوب آهن و پیکان گفت: واقعاً نمی دانم چه بگویم. از آنجایی که تیم ما 10 نفره بود، طبیعی بود که در ضدحملات مشکل داشته باشیم و پیکان یکی دو فرصت برای برد داشت. به پیکان تبریک می گویم اما منتظرم ببینم در بازی امروز چه گذشت و داور نقش مهمی در نتیجه بازی داشت، چطور پیش می رود و چگونه پیش می رود. هرچند کار نمی کند اما آقای گلمی و همه قاضی هایی که سوت می زنند و جفا می کنند که البته نمی گویم عمدی بوده است، دنیا شوخی نیست و مردم شوخی نمی کنند. دنیا ثواب دارد. اگر خدا کاری نکرده است، آن را به خدا می سپارم، مثل همه قضاتی که او را مورد آزار و اذیت قرار دادند، که فکر می کنم هیچ کس نمی تواند با خدا رفتار کند. در نهایت شرمنده هواداران شدیم، آن هم در روزی که تیم ما خوب بازی کرد و می توانست سه امتیاز را کسب کند، اما شکست خوردیم و از هواداران عذرخواهی می کنم.

تارتاروس گفت: ما هیچ مدرکی نداریم، اما فکر می‌کنم مربیان سالم در این فوتبال شکست می‌خورند زیرا واقعا عدالت رعایت نشده است. من فکر می کنم ما باید 10، 20 درصد از پولی را که دریافت می کنیم خرج کنیم. در کشور ما به دلیل مشکلات اقتصادی فساد بیداد می کند. امیدوارم بتوانم با این مشکلات کنار بیایم. این را به عنوان یک مربی سالم از طرف مربیان پرتلاش می گویم. آقایان! بیا و مراقبت کن در خیلی جاهای دیگر که پول زیاد است، فساد زیاد است. ما از رئیس جمهور انتظار داریم. دکتر رئیسی نشان داده که اهل عمل و درمانگر است. امیدوارم با فساد در فوتبال برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید