امید آفرینی رویکرد دولت سیزدهم/ تیم مذاکره کننده بر سر کار است

ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792351

رهبران گفتند که گام‌های محکم دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، بهداشتی و سایر بخش‌ها امید عمومی را تقویت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «امید آفرینی در همه زمینه ها یک اصل مهم است و اگر امیدی به آینده نباشد عملاً هیچ اتفاقی نمی افتد. رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم بیانیه تاکید ویژه ای بر امید آفرینی داشتند.

وی افزود: وقتی ناامیدی به جامعه تزریق می شود در واقع جامعه بیمار می شود در حالی که رسانه های معاند به دنبال پمپاژ ناامیدی به جامعه و مردم هستند اما در دولت سیزدهم با اقداماتی که در بخش های مختلف صورت گرفته است. موج امیدی که در بین اقشار مختلف مردم گسترش می یابد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وقتی مردم ایران رئیس جمهور را در میان مردم حاضر و مسئول مردم می بینند، به همین دلیل است که امید به افزایش دولت جدید در حوزه سلامت، اقتصاد، سیاست و سایر بخش ها وجود دارد و ایشان قدمی محکم برداشتند. که مردم را امیدوار کرد.

رهبران گفتند: امروز تیم مذاکره کننده در قدرت است و همه برنامه ها را با هدف تامین منافع ملی مردم اجرا می کند در حالی که در دولت قبل تمرکز بر غرب بود.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در بحث امید آفرینی این است که اقدامات به مردم گفته شود و اگر این کارها و امیدها به مردم گفته نشود دشمن از این فرصت استفاده می کند و نباید غرب را به مردم گفت. . اجازه دارد از برنامه ها و تبلیغات خود ناامید شود.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات دولت جدید در حوزه اقتصادی این بود که در بودجه سال آینده تغییری ایجاد شد و بودجه به مذاکره گره نخورد و برنامه ریزی بسیار دقیقی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید