امید آفرینی مهمترین رکن جهاد است


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809959

تبیین و بیان گام دوم انقلاب در همایش عقلانی سازی جهاد ارائه شد.

یکی از اعضای سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین محورهای جهاد تبیین موضوع امید آفرینی در کشور با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و توان دانشمندان و نخبگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، ستاره سالار در همایش آفرینش جهاد و بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان لنده گفت: مردم هستند.

هدایتکا گفت: شما جوانان باید در صف اول محاصره این تبلیغات دشمن باشید و زمانی که امام فرمودند حصر آبادان باید متوقف شود و این مهم شکسته شد و سه سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند این رویه باید انجام شود. تغییر و رویکرد جدید باید در جهان حاکم شود.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد اکبر همان جهاد تبیین است که در سوره لقمان نیز به صراحت بیان شده است و اولا خطاب به همه مسلمانان است که شما باید این را بیان کنید. از خطوط، راهبردها آگاه باشید و به فکر دشمن باشید.»

وی گفت: جهاد عسگر همان جنگ و استفاده از سلاح جهاد عسگر است و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به درستی به جهاد اکبر تذکر دادند که از دشمن پیروی نکند و متاسفانه بسیاری از جوانان ما در عرصه بی توجهی بازی می کنند. دشمن و نابود کردن تمام محتویات دشمنان.

هدایتکا گفت: جوانان ما باید درک دینی داشته باشند که در جهاد تبیین باید با بیان آشنایی کامل داشته باشیم و به اصول و اندیشه های قرآنی و دینی و شعور انقلابی رسیده باشیم و بسیاری از ما در اوایل مراحل از خود انقلاب اطلاعی ندارند و همین امر ما را از ماهیت، ماموریت ها و دستاوردهای آنها غافل می کند.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جهاد تبیین باید شناخت کافی از اهداف و دستاوردهای انقلاب داشته باشیم و امید را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در جامعه مدیریت کنیم و مردم را ناامید کنیم.

هدایتکا گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی بسیار مهم خود در سال 1358 به تبیین و تبیین روند تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی پرداختند که در تشکیل ارتش اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و دولت اسلامی و مرحله پنجم تمدن اسلامی این صحنه بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: در شکل گیری و تثبیت جمهوری اسلامی ایران، مردم همواره در انتخابات، جنگ، تحریم، توطئه و شورش پشت سر انقلاب خود ایستاده اند و در صحنه از انقلاب خود دفاع کرده اند.

هدایتکا گفت: مردم برای استقرار و افزایش اقتدار انقلاب اسلامی نیازمند تقویت امید آفرینی در جامعه هستند. لحظه ها و صحنه ها به امام که مردی 62 ساله بود کمک کرد تا نصرتی را از جانب خداوند به دست آورد و انسان اینجاست تا به آینده امیدوار باشد و شاهد تحقق وعده الهی بودیم.

وی ادامه داد: محور دوم امید بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته است و در این چهار دهه از رتبه اول تا دهم هستیم که این دستاورد مهمی است.

یکی از اعضای سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سومین دستاورد دلگرم کننده در دفاع مقدس این بود که بلوط های آمریکایی، تانک های انگلیسی و سلاح های شیمیایی آلمانی و همه این وسایل به کمک عراق آمدند، اما جمهوری اسلامی در تمام این مدت به کمک عراق آمد. این سال‌ها همه تحریم‌هاست. «قتل‌ها و قتل‌ها ما توانسته‌ایم پیشرفت چشمگیری داشته باشیم که حتی خود دشمنان هم به آن اذعان دارند.

وی افزود: یکی از مهمترین محورهای جهاد تبیین موضوع امید آفرینی در کشور با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و توانمندی های دانشمندان و نخبگان است که در این سال ها همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

هدایتکا گفت: برای موفقیت در جهاد نیازمند رصد و رصد محورهای عملیات دشمن هستیم تا آسیب پذیری های خود را تحلیل کنیم و نکته بعدی شناسایی جوانان فعال و توانمندسازی و هماهنگی در یک جبهه است و کار بعدی بحث است. تولید محتوا.بر اساس محورهای دشمنان و نکته بعدی توزیع محتوا به جامعه بر اساس سلایق مختلف است که برای کسب موفقیت بیشتر باید انجام شود.

وی گفت: روحیه شهادت طلبی در جهاد یک اصل مهم است و باید با حفظ روحیه شهادت طلبی و شهادت طلبی در راه خدا این مهم را به درستی تبیین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید