امید آفرینی و تبیین جهاد مهم ترین حربه مقابله با دشمنان است/ شبهه افکنی و شایعه پراکنی مهم ترین عوامل مخل امنیت است.


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906754

حلیمه پیری بیان کرد: امروز مهم ترین وظیفه همه این است که در عرصه جهاد تبیین و جهاد امید، جنگ رسانه ای و جنگ نفوذ دشمن به موقع حضور داشته باشند تا بتوانیم در جنگ نرم امروز نیز مانند مقدس کارنامه دفاعی قابل قبولی ارائه دهیم. حفاظت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حلیمه پیری استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: همه جوانان باید حماسه های انقلاب اسلامی و در واقع برپایی نمایشگاه، ساخت فیلم دفاع مقدس، نوشتن کتاب خاطرات جنگ ها را به خوبی بشناسند. واقعیت های جنگ را می گوید باید برای این نسل جدید توضیح داده شود.

وی افزود: در واقع اهداف کشورمان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، نمایش لحظه به لحظه واقعیات جنگ، سخنرانی در سطح مدارس و دانشگاه ها و حتی ادارات، استفاده از فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای نظام است. و انقلاب اسلامی از مهم ترین وظایفی است که می توان موفقیت ایران را پس از پیروزی انقلاب تبیین کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: تمام تلاش ها و تلاش هایی که شهدا و رزمندگان تا امروز انجام داده اند تا سرزمین کشورشان را به دست بیگانگان نسپارند، نشات گرفته از حادثه عاشورا و حماسه امام حسین (ع) است که می تواند خیر باشد. منبع الهام برای نسل آینده

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کردند، هدف از ایثار و فداکاری، تشکیل تمدن نوین اسلامی است که زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود. .

پیری افزود: یکی از راه های پیمودن مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی، آشنایی جوانان با حماسه های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز کشور ثمره دفاع مقدس است، صبر خانواده های شهدا و درایت مردم، دفاع مقدس را رقم زد و هر زمان که با الگوگیری از دفاع مقدس پا به میدان گذاشتیم. ، ما بردیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمن الگوهایی را هدف قرار داده و گفته می شود در مواردی موفق به برنامه ریزی شده است، اما باید بدانند که کور خوانده اند و به مواردی مانند شناسایی دشمن و شناخت نقشه دشمن از ایرانی توجه نکرده اند. مردم، دشمنان نیز همینطور. به ایران اسلامی سوگند یاد می کنم که ملت ما به موقع در میدان ها برای مقابله با دشمن ظاهر می شود.

وی اذعان داشت: امروز مهمترین وظیفه همه این است که در میدان جهاد تبیین و جهاد امید، جنگ رسانه ای و جنگ نفوذ دشمن به موقع حضور داشته باشند تا بتوانیم امروز کارنامه دفاعی قابل قبولی ارائه دهیم. جنگ نرم مثل دفاع مقدس

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین عامل خطرناک در جامعه سوء ظن و شایعه پراکنی است، نسل جدید و جوان ما باید بدانند که در دوران دفاع مقدس رزمندگان مظلوم بودند اما با قدرت و اراده و الهی دفاع کردند. وطن خود را و اکنون به دشمنان بفهمانید که ایرانیان همچون گذشته از ولی بر حق خود پیروی کرده و با تمام قوا با آنان مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید