امید باشگاه استقلال در تاریخ استراماچونی چیست؟

امید باشگاه استقلال در تاریخ استراماچونی چیست؟

مدیران باشگاه استقلال برای رفع مشکل مالی این گروه برای پرداخت بدهی سنگین آندره آ استراماچونی تشکیل جلسه دادند. در این جلسه اعضای هیئت مدیره بیش از هر موضوع دیگری به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت با توجه به مشکلات اخذ وام و نبود افراد ثروتمند در اطراف باشگاه برای گرفتن وام به این نتیجه رسیدند که باید به دولت مراجعه کنند. نیاز .

در این جلسه یکی از مدیران باشگاه استقلال خطاب به سایر اعضا گفت: با توجه به اهمیت و جایگاهی که تیم استقلال برای قشر زیادی از هواداران فوتبال کشور در سطح جامعه دارد، باید این موضوع را به اطلاع مدیران دولتی برسانیم. هر چند که در روزهای اخیر یکی از مسئولان باشگاه در این باره با معاون اول رئیس جمهور صحبت کرده است.

یکی دیگر از اعضای این هیئت در گفتگو با خبرورزشی در پاسخ به این سوال که با وجود مشکل سقوط بالگرد و وضعیت ناپایدار حمید سجادی – وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع باشگاه استقلال – آیا وجود دارد. نقطه روشن یا چراغ سبز مسئولان؟ دولت توضیح داد که آیا در این زمینه دیده می شود یا خیر: «تاکنون هیچ چراغ سبزی از سوی دولتمردان ندیده ایم. بدیهی است که وضعیت باشگاه استقلال بسیار خطرناک و پیچیده است. در این شرایط خاص تمام امید ما به شخص اول دولت یعنی رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای ابراهیم رئیسی اقداماتی را که در این زمینه در نظر دارد توصیه کند تا حداقل بخشی از این بدهی از منابع موجود تامین شود. چرا که با افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، میزان جریمه و بدهی فیفا به استراماهونی بسیار افزایش یافته است.»

لازم به ذکر است؛ باشگاه استقلال تا 20 فروردین فرصت دارد تا این بدهی را پرداخت کند. در غیر این صورت احتمالا با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و کسر 6 امتیاز، اولین جریمه فیفا مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید