امیری: وقتی بخواهیم کار بزرگی می کنیم/ نعمتی: خرافات را ثابت کرده ایم

ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796260

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سپاهان اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی شیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی سختی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. انتخاب این زمین بزرگ ترین نقطه ضعف بازی بود که کار را برای هر دو تیم سخت کرد.

وی در پایان گفت: در این چند سال همیشه برای قهرمانی و هواداران تلاش کرده ایم. انشالا و امسال به روند خودمون برمیگردیم.

نعمتی: ما ثابت کردیم که شایعات درباره سرزمین اراک خرافه است

سیامک نعمتی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: به همه هواداران تبریک می گویم، ممنون که ما را حمایت کردید. برد خوبی بود، سپاهان تیم خوبی است و برای بردن تلاش می کند. باید سه امتیاز را کسب می کردیم تا به بالای جدول برسیم که این اتفاق افتاد. کیفیت زمین چشمگیر بود، نه گفتن بد، اما زمین عادی بود و تیم ها نمی توانستند درست بازی کنند، اما برای ما کسب سه امتیاز مهم بود.

بازیکن پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم و اینکه قرمزها در چند هفته نتایج خوبی نگرفتند خاطرنشان کرد: همه تیم های بزرگ دنیا می توانند چنین شرایطی داشته باشند و تا چند هفته دیگر شرایط بدی خواهند داشت. ما آن را کنار گذاشتیم، بازی به بازی بهتر شدیم، امتیاز گرفتیم و تلاشمان این است که این امتیازها را جمع کنیم تا به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر می رسد سحر و جادو در اراک شکسته شده است، گفت: این صحبت ها موثر است. باید با صحبت با کادرفنی و بزرگان تیم ثابت می کردیم که این حرف ها خرافات است و می توانیم در این زمینه هم پیروز شویم.

نعمتی در ادامه صحبت های خود در مورد پوستر طراحی شده توسط سپاهان گفت: باید در این زمینه پاسخگو باشند. البته این موضوع ربطی به بازیکنان و کادر فنی سپاهان ندارد. کسانی که پوستر را می سازند باید تیم ها را دور هم جمع کنند. “بودن. این فوتبال است و نباید به جنگ تبدیل شود. این سوال نیز از اطرافیان تیم شروع می شود.

امیری: هر وقت بخواهیم کار بزرگی می کنیم

وحید امیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: واقعا به سپاهان تبریک می گویم، آنها تیم بسیار خوبی دارند اما امروز نشان دادیم که وقتی بخواهیم و شرایط مساعد باشد می توانیم کار بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: فکر می کنم در روزی که کیفیت زمین بالا نبود، سه امتیاز مهم را گرفتیم و مطمئنم در آینده بسیار مفید خواهیم بود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را به ایده آل برسانیم. شرایطی که ما و هواداران انتظار داریم.

هافبک پرسپولیس در خصوص انتخاب ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به عنوان زمین بی طرف برای این دیدار، گفت: سپاهان میزبان بود و باید تصمیم می گرفت. ما هم موضوع این تصمیم بودیم. خدا را شکر حالمان بد نشد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

امیری با اشاره به آمادگی خود مقابل دروازه پرسپولیس گفت: هر وقت اتفاق مثبتی در تیم می افتد از دروازه بان تا خط حمله همه شرکت می کنند. سه امتیاز امروز دستمزد و زحمات 96 دقیقه تیم ما بود. امیدوارم همین اتحاد را تا پایان فصل حفظ کنم.

او درباره اینکه آیا حواشی قبل از بازی انگیزه پرسپولیس را افزایش داده است، گفت: نه، نمی دانم. تیم ما به دنبال حاشیه نیست. ما در این چند سال فقط آنچه را که می دانیم انجام داده ایم، فقط روی زمین جنگیده ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید