امیر را با خودم به تمرین بردم تا همه چیز را ببینم / در تیم ملی قدیمی با استرس بازی کردیم


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805485

دروازه بان و کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: از سال 95 امیر را با خودم به محل تمرین تیم ملی و پرسپولیس بردم و او را پشت دروازه نگه داشتم تا همه چیز را ببینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مراسم تنبیه با امیر عابدزاده به همت موسسه خیریه ضد سرطان محمدحسین رضوی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

احمدرضا عابدزاده درباره عملکرد پسرش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیر بچه نیست و حالش خوب است. خدا را شکر فرزندم روز به روز بهتر می شود و امروز می بینیم که شادی مردم برایش مهم است. امیر از گذشته شروع به کار کرد و همه چیز در ذهنش است. یادم هست سال 95 امیر را با خودم به محل تمرین تیم ملی و پرسپولیس بردم و او را پشت دروازه نگه داشتم تا همه چیز را ببیند. این آینده ای برای کودکانی خواهد بود که خیلی کوچک هستند و نمی توانند همه چیز را از این منظر ببینند.
عابدزاده درباره وضعیت آکادمی دروازه بانان در ایران توضیح داد: بازیکنان خوبی داریم که کار می کنند. ما یک دروازه بان 11 ساله داریم که وقتی او را می بینیم انگار 25 ساله است. یک فوتبالیست هم داریم که آنقدر راحت و منظم تمرین می کند که باورتان نمی شود 12 یا 13 سال دارد. اینها نتایج کار در آکادمی است.
وی درباره صعود تیم ملی برای جام جهانی 2022 قطر و شباهت شادی پسرش با او در دیدار روز گذشته تیم ملی و امارات گفت: هر بازیکنی در تیم ملی با تمام وجود می خواهد نتیجه بگیرد. ممکن. وی ادامه داد: در تیم ملی قدیم برای رسیدن به جام جهانی با استرس بازی می کردیم اما امروز جلوی همه تیم ها صعود کردیم و در زمان داریوش مصطفوی بعد از 20 سال به جام جهانی رفتیم که افتخاری برای این کشور بود. .
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم ملی در دوره فعلی نتایج مثبتی کسب کرده است و استرسی که در سال های گذشته وجود داشت را نداشتیم، این بار برای رسیدن به جام جهانی جلوی همه تیم ها قدم گذاشتیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید