امیر عابدزاده اشتباهش را جبران کرد؟!

امیر عابدزاده اشتباهش را جبران کرد؟!

در شرایطی که به نظر می رسد نیمه اول دیدار دو تیم ایران و کره جنوبی با تساوی بدون گل رو به اتمام است، سون هیونگ مین با ضربه ای محکم از پشت محوطه موفق به باز کردن دروازه تیم ملی ایران شد. اما روی این گل امیر عابدزاده مقصر بود و در شرایطی که به نظر می رسید او قصد داشت توپ را به اشتباه به پای خودش برخورد کند و با بدشانسی و اشتباه این سنگربان وارد دروازه شود.

اما در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که تیم ملی کره جنوبی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما این بار امیر عابدزاده با دو عکس العمل فوق العاده دروازه تیم ملی را نجات داد. ارسال به عمق خط دفاعی ایران باعث شد سون هیونگ مین در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد، اما ضربه ابتدایی و موقعیت دار این بازیکن را امیر عابدزاده زیبایی دفع کرد و در ریباند نیز با واکنشی درخشان در دروازه نگه داشت تا اختلاف دو برابر شود. کرد.

امیر عابدزاده که در چند بازی اخیر و با صلاحدید دراگان اسکوچیچ جایگاه شماره یک تیم ملی را از آن خود کرده، تا پیش از ضربه سون هیونگ مین در نیمه اول نمایشی بدون اشتباه در ترکیب ایران داشت. اما واکنش او روی ضربه ستاره کره ای تاتنهام ضعیف بود و اما امیر عابدزاده در نیمه دوم به نوعی اشتباه خود را جبران کرد تا بازی با یک گل به کره حنوبی در جریان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید