امیر گالنووی ستاره پرسپولیس را احیا کرد

امیر گالنووی ستاره پرسپولیس را احیا کرد

امیر گالنووی در ابتدای لیگ هجدهم برای دومین بار به سپاهان بازگشت و تا چند هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم در این تیم ماندگار شد. سرمربی تیم ملی در این دوره تغییرات زیادی در شاکله سپاهان انجام داد و طلای پوشان اصفهانی را از تیم بحران زده ای که تنها در رده چهاردهم لیگ هفدهم قرار داشت، دوباره به مدعی تبدیل کرد.
یکی از تغییرات اجتناب ناپذیر امیر کلانوی در این دوره موافقت با جدایی میلاد سرلک بود که در ابتدای فصل باید تحت عمل فتق قرار می گرفت و پس از آن که دید جای ثابتی در تیم سپاهان وجود ندارد. تصمیم به جدایی گرفت و در نیم فصل به شهر خودرو رفت و نقش مهمی در مسیر فوتبالی این هافبک دفاعی داشت.
توانایی های سرلک که در آکادمی سپاهان رشد کرد، در مشهد شکوفا شد و او با هدایت یحیی گل محمدی و با توجه به دقت بالای پاس در یکی از حساس ترین مدافعان کناری فوتبال، سرمربی فعلی، توانست به یکی از هافبک های مطرح لیگ تبدیل شود. پرسپولیس بلافاصله پس از خروج از شهر خودرو، سرلک را با خود به تهران برد که مناسب سبک مورد نظرش است.
حالا پس از گذشت پنج سال از سابقه حضور میلاد سرلک و امیر گالنووی در سپاهان، این مربی در جایگاهی جدید و بسیار چالش برانگیز قرار گرفته و برای موفقیت در این مسیر شاگرد سابق خود را در لیست اول خود قرار داده است. این لیست پس از دوران اسکوچیچ سرلک را به اردوی تیم ملی بازگرداند و او در فروردین 1402 تولد 29 سالگی خود را در کنار دیگر ملی پوشان جشن گرفت و امیدوار است در جام ملت های آسیا در جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی ایران شود. سال امیر کلانوی.

دیدگاهتان را بنویسید