انتخابات اسکواش یک رویداد غافلگیرکننده در مجمع; نام یک نامزد حذف شد/اعضا انصراف دادند. انتخابات لغو شد


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915797

در اتفاقی غافلگیرکننده، نام یکی از نامزدها در جلسه انتخاباتی فدراسیون اسکواش لو رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجمع عمومی انتخابات فدراسیون اسکواش با حضور 49 نفر از مجموع 54 نفر حاضر در جلسه از ساعت 10:30 صبح امروز و با حدود نیم ساعت تاخیر در سالن استاد فارسی محل برگزاری مسابقات ملی المپیک و المپیک برگزار شد. آکادمی پارالمپیک برگزار می شود.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به همراه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و محسن حمارلو رئیس فدراسیون اسکواش در این مجمع انتخاباتی حضور یافتند. از 2 نفر نامزد ریاست جمهوری.

در حالی که صلاحیت امیر عزیزی پور، بابک فاکر و پیروز هاشمیارس توسط نهادهای نظارتی تایید شده بود، دقایقی پس از آغاز مجمع انتخاباتی نام وی از تابلوی نامزدها حذف شد و دبیر مجمع این موضوع را اعلام کرد. خبرهایی مبنی بر اینکه واکنش او همراه بوده است.

دبیر مجمع مدعی شد که موافقت ایشان نیامده است، در این میان برخی از اعضای مجمع گفتند که دیگر نیازی به ما نیست و شما خودتان تصمیم بگیرید. عزیزی پور گفت: خدا را شکر فاکر قبل از انتخابات کنار نرفت، مشکلی برای بازی با من نیست و جامعه فهمیده ای هستیم. افتخار ما بالاتر از این حرف هاست.

برخی از نمایندگان ورزشکاران از جلسه خارج شدند و برخی دیگر علیرغم درخواست عزیزی پور از جلسه خارج شدند.

حد نصاب 36 نفر بود و پس از خروج از جلسه 16 نفری حاضران 22 نفر شدند. بعداً 4 نفر دیگر جلسه را ترک کردند و به 18 نفر رسیدند. بنابراین مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش باطل و باطل شد و انتخابات باطل شد.

دیدگاهتان را بنویسید