انتخابات شنا، شیرجه و واترپلو پیروزی رضوانی در کمپین بی نظیر / حفظ مقتدرانه رئیس فعلی فدراسیون تا 1404

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799384

در انتخابات ریاست فدراسیون برای ریاست، شنا، شیرجه و واترپلو، محسن رضوانی با حداکثر آرا تا 4 سال آینده ابقا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز (دوشنبه 20 آذرماه) از ساعت 10 امروز (دوشنبه 20 آذرماه) مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای تعیین رئیس و نایب رئیس 4 سال آینده این فدراسیون در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد. سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک.

این مجمع با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، علی راکتی مدیرکل خدمات برنامه ریزی و نظارت بر توسعه مسابقات قهرمانی ورزشی وزارت ورزش و جوانان، فضللا باقرزاده برگزار شد. ، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولان ورزشی.

محمد بابایی، حامد رضاهانی طالقانی و محسن رضوانی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای ریاست فدراسیون المپیک بودند که رضا هانی طالقانی شب گذشته با صدور بیانیه ای مبنی بر اینکه روند انتخابات در دستور کار قرار گرفته و جلسه در دستور کار قرار گرفته است از تبلیغات انصراف داد. .

همچنین با عدم حضور محمد بابای در مجمع انتخاباتی، عملاً اعلام شد که وی از ستاد انتخاباتی انصراف می دهد تا محسن رضوانی به تنهایی برنامه های خود را ارائه دهد.

در پایان مراحل رای گیری از مجموع 58 رای ماخوذه، محسن رضوانی با کسب 55 رای به مدت 5 سال دیگر در راس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باقی ماند. همچنین 3 رای ممتنع در صندوق وجود داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید