انتخاب این پرسپولیس چیست؟ تیم ملی یا پرسپولیس

انتخاب این پرسپولیس چیست؟  تیم ملی یا پرسپولیس

احسان اوصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اخیرا در مورد همکاری اسکوچیچ و کریم باقری گفته بود در صورت ماندن در باشگاه ممنوع است! این در حالی است که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که دوست دارد دوباره با کریم باقری در تیم ایران همکاری کند.

ماجرای علاقه اسکوچیچ به همکاری با کریم باقری به مارس 2019 برمی گردد، دراگان اسکوچیچ در حال تکمیل کادر فنی تیم ملی بود و علاوه بر داشتن دو دستیار خارجی، دو دستیار ایرانی را نیز برای تیمش در نظر داشت و کریم باقری. یکی از آنها شد تا به عنوان مربی ایران در تیم ملی ایران فعالیت کند.

این موضوع از سوی مدیرعامل پرسپولیس و شخص آقا کریم پیش از اعلام خبر از سوی فدراسیون برای اعلام شایعه جدایی وی از پرسپولیس و حضورش در تیم ملی اعلام شد. کریم با اینکه سرمربی تیم ملی شد اما از پرسپولیس جدا نشد و این خبر مهمی برای هواداران پرسپولیس بود.

پس از اصرار دراگان اسکوچیچ بر حضور این مربی در تیم ملی و اعلام نیاز وی، باقری با یحیی گل محمدی، این باشگاه و فدراسیون فوتبال گفت و گو کرد و در نهایت طرفین به توافق رسیدند که وی در بازی های باشگاهی در پرسپولیس و در طول مسابقات ملی باید در تیم ملی حضور داشته باشد تا هر دو طرف از حضور او بهره ببرند.

کریم باقری به عنوان مربی جوانی که از آمادگی بدنی کاملی برخوردار است و همیشه در تمرینات تیمش می دود و فوتبال بازی می کند، برای هر تیمی یک لیدر خوب به حساب می آید و در این سال ها برونکو، کالدرون و گل محمدی از این اتفاق به خوبی استفاده کرده اند. .

در واقع کریم باقری از زمان بازیگری تا دوره فعلی که سرمربی پرسپولیس است همیشه در این تیم حضور داشته و جو و فضای این تیم را به خوبی می شناسد. او شخصیت جنجالی ندارد و سعی می کند مشکلات را از طریق رسمی یعنی مدیر عامل و سرپرست تیم حل کند و اهل دعوا و دعوا در تیم نیست.

اسکوچیچ علیرغم حضور نیمه و نیمه در تیم ملی راضی بود. کریم باقری تظاهر به سرمربیگری نکرد و همین امر باعث محبوبیت او در بین سرمربی کرواسی شد اما هیئت مدیره مخالف حضور کریم باقری بود. چرا؟

اما پس از انتشار ارقام به دست آمده توسط رفقای رئیس جمهور و اعضای فدراسیون فوتبال و تیم ملی در دوران ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، این شبهه ایجاد شد که کریم باقری برای هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است. مسابقه ای که برای برخی غیرقابل قبول بود.

هیئت مدیره مخالف ادامه فعالیت همزمان کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس بود، این مخالفت از طریق حمید استیلی اعلام شد که او باید بین پرسپولیس و تیم ملی، ترجیحش اول یکی را انتخاب کند! حالا پس از حواشی و جدایی تیم ملی، دراگان اسکوچیچ با توجه به شخصیت کاریزماتیکش نیاز به اضافه کردن مجدد کریم باقری به ترکیب برای ایجاد نظم در اردوها احساس کرد.

با این حال هیات مدیره همچنان مخالف بازگشت کریم باقری یا دو شغله اوست!

شنیدیم توجیهش این است که او دو شغله است اما یکی از افراد تاثیرگذار در هیات مدیره فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت آقا کریم به تیم ملی است و بعید است اجازه دهد باقری دوباره همکار اسکوچیچ شود.

دیدگاهتان را بنویسید