انتخاب درست مسئولان منشأ آثار مثبت در جامعه است


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839808

محمدمهدی علایی گفت: الگوی تصمیم ولی فقیه در انتخاب مدیران باید به همه ابعاد مدیریتی کشور تعمیم داده شود و همه تصمیم گیران از این رفتار ولی فقیه که منجر به تغییر شد درس بگیرند. در سازمان تبلیغات اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; محمدمهدی علایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در سالن اجتماعات این سازمان در قزوین برگزار شد; وی بیان کرد: ارائه قزوین به سازمان تبلیغات اسلامی نشان داد که ابتکار، خلاقیت، اخلاص و پشتکار می تواند به مردم و دست اندرکاران عرصه رسالت ثابت کند که اگر دستگاه های حاکمیتی به درستی مدیریت شوند، می توانند در جهت منافع مردم و مردم مؤثر واقع شوند. دستیابی به اهداف و مقاصد حاکمیتی.

وی افزود: تغییرات مدیریتی نوآورانه و جوان پسند در سراسر سازمان تبلیغات اسلامی کشور یکی از الگوهایی است که نگاه مطلوب مسلمانان را به شیوه و فضاسازی جدید نشان می دهد.

استاندار قزوین گفت: ایجاد یک دانشمند جوان و خوش فکر در سازمان تبلیغات اسلامی نشان داده است که انتخاب صحیح مسئولیت ها می تواند منشأ آثار مثبتی در سطح جامعه باشد.

وی بیان کرد: با استقرار حجت الاسلام کومی در سازمان تبلیغات، عملاً این سازمان احیا شد و فلسفه وجودی آن در ذهن بسیاری بازتعریف شد.

همه تصمیم گیرندگان باید از رفتار ولی فقیه در انتخاب مدیران درس بگیرند


این مسئول بیان کرد: وقتی سازمانی بتواند در مدت زمان کوتاه آنقدر تاثیرگذار باشد و به سمتی حرکت کند که بتوان از آن به عنوان ستاد و ستاد هماهنگی سربازان امام زمان (عج) یاد کرد.

وی افزود: الگوی تصمیم ولی فقیه در انتخاب مدیران باید به همه ابعاد مدیریتی کشور تعمیم داده شود و همه تصمیم گیران باید از این رفتار مقام معظم رهبری که منجر به تغییر نظام شد درس بگیرند. سازمان تبلیغات اسلامی».

علایی در پایان با تبریک به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ایشان مسئولیت های مهمی را در استان برعهده گرفته اند و امیدواریم منشأ کارهای خوبی باشند. حال و هوای استان از نظر فرهنگی و توانمندی های معنوی خاص است براوو در دوره قبل حاکمیت بیشتر شده است بنابراین انتظار داریم و کمک می کنیم این فضا بهتر از گذشته ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید