انتشار آمار قرارداد بازیکنان پرسپولیس با اضافه شدن دیابه


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896189

با اضافه شدن شیخ دیابته و فسخ قرارداد شیرزد تمیرف، باشگاه پرسپولیس جدول جدیدی را با ارزش قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد شیخ دیاباته را به مجموع قرارداد بازیکنان خارجی این تیم اضافه کرد و از طرفی در آخرین اسناد منتشر شده مبلغ قرارداد شیرزد تمیرف را از این مبلغ کم کرد. قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم.

بر اساس اسناد قبلی منتشر شده از سوی باشگاه پرسپولیس که تاریخ 16 شهریور ماه جاری است، مجموع قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس (جورجی گولسیانی، وحدت خانانوف، یورگن لوکادیا و شیرزد تمیروف) 49 میلیارد و 722 میلیون تومان بوده است که هم اکنون این رقم رقم خورده است. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد در پی فسخ قرارداد تامیروف، مبلغ قرارداد این بازیکن از کل مبلغ کسر شده و در ازای مبلغ قرارداد شیخ دیابات به جدول ارقام قرارداد بازیکنان این تیم اضافه شده است.

بر اساس اسناد باشگاه پرسپولیس که در سایت کدال منتشر شده، رقم جدید مجموع قرارداد چهار بازیکن خارجی فعلی سره پوشان (جورجی گلسیانی، وحدت خانوف، لوکادیا و شیخ دیابته) 54 میلیارد و 925 میلیون تومان است. جدول جدید و جدیدترین رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را در ادامه مشاهده می کنید.


7986d601 8efe 4324 bfdb c625def5da4e خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید