انتشار لیست تیم ملی وزنه برداری و دعوت از علی حسینی از 23 نفر در اردو/فدراسیون؛ شورشیان هم دعوت شدند!


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855657

اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 24 خرداد به مدت 21 روز در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان اسامی 23 ورزشکار حاضر در اردوی آماده سازی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را اعلام کرد.

میر مصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حققی، امیر عزیزی، محسن دادرضا هادرازی داسلزا، رضا هزاعینی، علی میری، توفیق پوشش، مسعود مامیوند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی از 24 خرداد به مدت 21 روز در اردو خواهند بود.

به گفته سرمربی تیم بزرگسالان، ترکیب نهایی اعزامی پس از ثبت رکورد در اردو مشخص می شود. حمید محمدی نیز به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

حضور در اردو برای تمامی میهمانان الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام تست های کنترل دوپینگ آماده باشند و در صورت امتناع فردی از حضور در اردو به منزله انصراف از تیم ملی تلقی می شود. مسابقات وزنه برداری همبستگی اسلامی از 20 تا 24 مرداد ماه سال جاری در ترکیه برگزار می شود.

به گزارش دانا؛ این لیست در شرایطی منتشر شد که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری پیش از این مخالفان نظام موجود از جمله ورزشکارانی که از اردو خارج شده اند را یاغی می دانست اما اکنون لیست مشخص نیست سرمربی کدام کلمه است. یا رئیس فدراسیون بگوید. باور کرد؟!

پیش از این گفته شده بود که در شرایطی از جوانان و نوجوانان برای اردوهای بزرگسالان استفاده می شود که علی حسینی با توجه به رد شدن لیست ورزشکاران بازی های کشورهای اسلامی از همه دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید